Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Har truffet en herlig fyr , men det er avstand mellom oss, men vi skal treffes igjen snart.. kommer det til å funke denne gangen??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Trenger mer opplysninger! Hvor lang er avstanden? Alder/dato?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ser en mørk mann i ditt liv som faktisk opptar hodet ditt mye. Han har en del hemmeligheter føler jeg og skjuler noe som du ikke helt syntes noe om. Noe med penger. Jeg ser også at han er bundet eller nylig har vært. Dette kan skape noe kaos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå