Gå til innhold

Kramper tar knekken på meg snart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt litt små kramper opp igjennom...

Men nå etter jeg har blitt gravid, å nå så seint i svangerskapet har krampene mine i leggen blitt helt sinnsykt vonde. Før kunne jeg bare strekke litt på beinet, reise meg opp på golvet å gå litt, så var det over. Men nå er det rett å slett så vondt at jeg vokner at jeg griner av smerte. Greier ikke rette ut beinet i det heletatt. De siste gangene har jeg måtte våkne kjæresten slik at han kan strekke å tøye beinet mitt. Krampa er så ille at jeg ikke kan greie å reise meg opp. Kjæresten har også prøvd å massere, men da blir det mye værre.

.. Jeg har også begynt å miste følelsene fra rompa og ned til tåa mi. Jeg sitter ikke mye, har heller ikke noen klær som strammer.

Hva i huleste kan dette være? Hva burde jeg gjøre? Neon som har noen tips å triks mot dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg strekker på leggene hver dag, tre ganger for dagen. Stiller meg oppå en sånn høy dørkarm med tærne og legger hælene i gulvet.(sånn at du kjenner det strekker i leggene) Holder i ett minutt. Gjentar det tre ganger i løpet av en dag, og ikke hatt kramper i leggene i dette svangerskapet.

Ellers kan du legge en magnet mot leggene, sånn om du får kramper i løpet av natten, skal fungere i følge gammelt kjerringråd.

Skrevet

Når du har magnesium mangel får man kramper i leggene.

Var ekstremt plaget i første svangerskap, tok da magnesium og ble ikke plaget igjen.

Da jeg fikk første krampe i leggen ved andre svangerskap begynte jeg med magnesium og ikke var det mer plager da heller.

Har enda ikke fått noe nå.

Kan oxo bruke cellesalt nr. 8 (homeopatiskmiddel)

Skrevet

Ja, magnesiummangel gir kramper., og er veldig vanlig!

Skrevet

Hvor får man kjøpt mangnesium? Er det dyrt?

Skrevet

Pappa var plaga med veldige kramper, han fikk høre ett kjærring råd, ta to rødvins korker og ha i hvert hjørne oppe i puta,han ble kvitt krampene,snåle greier..MÅ være rødvins korker.Kan ha vært flaks da, men verdt å prøve det.

Skrevet

Hørtes spennende ut. :)

Skrevet

Jeg kjøper bio-magnesium 99,- ca på helsekosten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...