Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 For dere som har vært utro, eller gått fra et langvarig forhold, var det verdt det? Angret du i ettertid?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 jeg har ikke vært utro, men gikk etter 9år. For meg var det grønnere på den andre siden. kommer veldig an på hvorfor man går da. Med mn nåværende samboer så går ikke alt på skinner nå heller, men med han hadde det ikke vært grønnere, men med min ex var det nok grønnere ja. jeg fikk et mye bedre liv etter jeg gikk.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Gikk fra mine to første barns far etter 7 år. Vi hadde det fint de to første, men resten var slitsomme. Er nå gift og har vært sammen med mannen min i snart 8 år. Vi har det meget bra sammen. Selvfølgelig har vi diskusjoner og er uenige, men ville ALDRI byttet tilbake til xen. Huff. Å være utro synes jeg lite om. Det er bedre åbli ferdig med det gamle før man prøver noe nytt. Lett å dra med seg det negative fra første forhold inn i det nye.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Bf her var utro mot meg, men fant fort ut at gresset var absolutt IKKE grønnere på den andre siden. Hun viste seg å være en kontrollerende, manipulerende megge som fortsatt var forelsket i sin x... Hun endte opp med å behandle bf på samme fæle måte som han behandlet meg rett før bruddet, og så ble han dumpet... Uff, så leit:) Tror ikke han angrer på bruddet vårt, men tror nok han angrer litt på hvor jævlig han oppførte seg mot meg, for nå har han fått kjenne det på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå