Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 vi skal i selskap på søndag, med junior på snart 5 uker. jeg er selv en ikke-røyker, og da ikkenoe 'fan' av det heller. dit vi skal vet jeg at de bruke rå røyke inne ( men jeg vet ikke hvade vil gjøre når vi kommer) men jeg liker ikke å ha med gutten ett sted hvor det enten blir røyka eller har akkurat blitt det.. har litt angst for å utsette bebisen for sånne ting, da man leser om hvor farlig røyk kan være, det krybbedød etc. kanskje dere synes jeg er litt overhysterisk, men hva ville dere ha gjort?=)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg hadde ALDRI tatt med en liten baby på 5 uker til et sted det har blitt røyka/røykes inne.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Gutten er 20 mnd nå, tar han fremdeles ikke med til folk som røyker inne. (skjønner ikke at folk fremdeles røyker inne jeg da)
Eplejuice Fødeklar Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 å før noen røykere eventuelt tar seg nær av at jeg ikke skjønner at folk fremdeles røyker inne. Det er ikke at de kan få gjester som ikke røyker på besøk som er grunnen til at jeg ikke skjønner det, mener ikke de skal måtte ta hensyn til det, det er for dems eget inneklima at jeg ikke skjønner at enkelte fremdeles røyker inne. Ingen av de jeg kjenner som røyker, røyker inne, å spesiellt ikke når det er fest.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Untatt mannens farmor, men vi er flink på å kjøre henne til oss så hun kan besøke oss istedet. Der er det jo virkelig ned røyket, for hun kjeder seg sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå