elin23 Skrevet 9. januar 2009 #1 Del Skrevet 9. januar 2009 Masse sparking der kjenner da damer? kjenner sparking FLERE ganger dagelig å det er så godt å kjenn at ho ho er så aktiv inni magen min, så no glede pappan seg bare til kan kan kjenn å sparke:P Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig med en i magen Skrevet 9. januar 2009 #2 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjenner også masse sparking. Og lille jenta har tydelige våkeperioder og søvnperioder. Hun legger tydeligvis også godt merke til mye av det som skjer på yttersiden av magen, for det skal ikke mye til før vi får respons. Den kommene storebror har det kjempe gøy med å "vekke" lillesøster for å kjenne henne sparke. Det er en fantastisk følelse å se at et søskenforhold bygges opp gjennom magenveggen min. Gled deg til dere kan se og kjenne spark på yttersiden også. Graviditeten får en helt annen dimensjon når man kan dele den med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby<3 Skrevet 10. januar 2009 #3 Del Skrevet 10. januar 2009 den siste uken har jeg kjent masse sparking, vi kan se det på magen nå og pappaen og lillesøster kjenner det tydelig nå det er kjempe koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea3 Skrevet 10. januar 2009 #4 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg var på kino i går kveld og du kan tro nurket likte filmen:-) Ved høye lyder og musikk ble det helt ellevilt der inne. Husker jeg var på konsert i forrige svangerskap i 9. mnd. Det var også pop i magen. Veldig kjekk utvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin23 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2009 når er det der ser å kjenner sparkene utenpå magen da? er no i uke 21+1=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtt Skrevet 10. januar 2009 #6 Del Skrevet 10. januar 2009 Snuppa her lurte meg godt denne uka. Det var så stille! Ble kjempebekymret, fikk sjekka hjertelyd og greier, og alt var bra. Og de siste to dagene har det tatt seg opp igjen med spark. Nå er det kjempetydelige, og mannen kjenner dem også. GØY!!! Er 22 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea3 Skrevet 11. januar 2009 #7 Del Skrevet 11. januar 2009 Kan se det utpå magen hos meg nå. Er i uke 24:-) Så har hun hikka nesten hver dag. Det er så deilig. Storesøstrene har også fått se og kjenne spark nå. Blir liksom kjekkere i denne lange ventetiden når vi kan kjenne og se spark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå