Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 2 "vennepar" av deg og mannen din alltid bare ber mannen din til seg og ikke deg? Jeg har det sånn nå.. I kveld skulle vårt vennepar ned til et annet felles vennepar av oss også ber di bare mannen min og ikke meg.. Og sånn har det alltid vært. For jeg må jo sitte hjemme med barna. Di kan jo bare spørre dagen før oxo kan jo alltids skaffe barnevakt. Føler meg så sinna, lei meg og utestengt når de 5 ska sitte der og kose seg og ikke meg
erteposen + 4 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Nja, vet ikke helt. Det er jo vel ofte slik at vennepar tilhører mer den ene i et forhold, og om det er impulsivt spør en ofte den ene. Det er jo ikke vennparene sin "feil", men mannen din som går om du føler det regelmessig utelatt. Er dere like gode venner kan dere kanskje gå annenhver gang?
biie Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 enig, de kan jo spørre tidligere så dere kan få barnevakt. ja, ellers så kan jo gubbeneket sitt hjemme;) tar mannen din det som et selvfølge at du blir hjemme og han kan dra på dill?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 .. og hvorfor drar mannen din da? Hva med kommunikasjon dere imellom? Om du ikke tar opp dette med han (mannfolk er ikke så særlig smarte) så kommer det ikke til å bli noe bedre. Han kan jo si f.eks: ja jeg og "nn" kommer vi =)
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 Prøvde å si det i sta men det var jo han som var bedt ned der så da måtte jo han dra.. Gadd ikke diskutere det med han.. Er jo ikke han sin feil at de ikke ber meg da, så kan jo ikke bli sur på han for det egentli.. Har i grunn gitt opp begge de vennindene mine der nå. De stenger meg ute hele tia.. Her rett før jul skulle gutta våre ha guttekveld og da ba ho ene ho andre til seg for å ha jente kveld meg gadd ikke be meg.. Mulig jeg reagerer feil men føler meg ekstremt utestengt fra de folka der da
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 det er sant. men han TØR ikke si fra om noe sånt han skjønner du.. Og det er et stort problem i mange sammenhenger
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Hadde synes det var litt kjipt av gubben min å godta noe sånt jeg da. Det virker jo som det er en "parkveld" og hvorfor skulle ikke du også blitt bedt da? Hadde detta vært noe som gjentok seg hadde jeg faktisk sagt til gubben at jeg ikke ville han heller skulle dra...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 hm. kjæresten min hadde ikke dratt om vi ikke begge var bedt, og forøvrig ville han heller ikke dratt på "parkveld" om jeg ikke kunne være med pga manglende barnevakt. snodig at gubben din bare drar!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Herregud er det mulig???? Hadde det skjedd her, så hadde ikke mannen min gått heller!
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2009 Det er sant. men vet ikke helt hva de folka hadde planlagt da. han som gubben skulle til jobber sammen med min sambo og han hadde spurt min sambo ikke han ville komme ned å ta et par glass konjakk, og så fikk jeg høre seinere at det andre venneparet vårt skulle dit å.. hmmm ble litt innvikla dette
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Da hadde jeg også blitt lei meg. Tror nesten je hadde blitt småsur på mannen hvis han dro uten meg spesielt hvis dette var noe som også hadde skjedd før.
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2009 Trur jeg ska vise han det som er skrivet her jeg ... Så får han litt pepper av. Hihi. Kansje litt slemt da men
Mille** Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 Mannen min hadde helt klart blitt hjemme......makan!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 Nei det er ikke slemt, syntes han har godt av å se dette! heller han som er "slem" mot deg som går ifra deg for å være med to andre par for å kose seg imest du må være hjemme fordi noen må være med barna. Han kunne i det minste sagt at de måtte spørre noen dager i forveien neste gang! Og helt ærlig, hadde du dratt fra han på den måten om dette var noe som gjenntok seg?
erteposen + 4 Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 Det endrer jo litt det du ber oss kommentere. Er de to arbeidskollegaer og han er bedt dit må det vel være ok? Det er vel kanskje litt rart om han må trekke seg bare fordi et annet vennepar kommer? Om det du skriver stemmer. Men føler du det utelatt av disse damene, det er vel kanskje det som er problemet siden mannen din tydligvis er kompis med mannfolka, bør mannen din ta hensyn til det. Kanskje ikke akkurat i kveld, om premissene til hva han har sagt ja til endret seg, men i fremtiden. Gutta kan henge ut sammen, men han deltar ikke om det blir en pargreie (om ikke det er planlagt og begge er invitert). Når noen kommenterer at dere ikke deltar på pargreier alene så må jeg tilstå uten "skam" at det gjør både jeg og min mann. Av og til gidder/synes ikke barna bør ha barnevakt, og jeg/han blir hjemme.
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 9. januar 2009 Skjønner poenget ditt, men ho ene "var" jo liksom min aller baste venninde og fadder til jenta vår... Når tar hun aldri kontakt eller noe.
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2009 Problemet her er jo ikke dette ene tilfelle men at det skjer veldig ofte, så og si bestandig... Føler jeg blir sjalu på en måte når jeg vet di sitter der og koser seg og har det gøy
erteposen + 4 Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 Kjipt når gode venninner trekker seg, og jeg forstår det er en sår situasjon for deg. Hadde du helst sett at mannen din ikke hadde hatt kontakt med henne? Kanskje lettere om de holder seg til guttekvelder gitt:/
Tredje barn på vei Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 9. januar 2009 Gjør ikke noe at han har kontakt med henne eller de men er jo litt trist at han snakker med og ser di oftere enn meg.
*ViMsA* Skrevet 9. januar 2009 #21 Skrevet 9. januar 2009 siden det var din manns kollega syntes jeg det var ok en gang i blant, men om dette gjentar seg stadig ville jeg hørt om de kunne spørre tidligere så dere kunne fått barnevakt for det hadde jo vært koselig å treffes alle sammen Mannen min hadde aldri i verden dratt avgårde sånn! Hender jeg maser på han om å besøke kamerater og kollegaer, men han er alltid veldig nøye på at det er ok for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå