Gå til innhold

dette emd passiv røyking...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi skal i selskap på søndag, med junior på snart 5 uker. jeg er selv en ikke-røyker, og da ikkenoe 'fan' av det heller. dit vi skal vet jeg at de bruke rå røyke inne ( men jeg vet ikke hvade vil gjøre når vi kommer) men jeg liker ikke å ha med gutten ett sted hvor det enten blir røyka eller har akkurat blitt det.. har litt angst for å utsette bebisen for sånne ting, da man leser om hvor farlig røyk kan være, det krybbedød etc.

kanskje dere synes jeg er litt overhysterisk, men hva ville dere ha gjort?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan be de som skal ha selskapet om å lufte dagen før og ikke røyke inne den dagen. De dør jo ikke av å måtte stå ute å røyke en dag.

 

Har det samme dilemmaet hos bestemora mi. Alle på pappa sin side røyker så du kan tenke deg hvordan det blir når 7 voksne sitter i stua å pumper. Men jeg ba dem lufte godt og ikke røyke den dagen pga småen er så liten og jeg ville verne han mot all røyken. Det forstod de, og det var mye bedre luft der enn noen gang tidligere!

 

Jeg velger å være så "hysterisk" for jeg skal unngå astmaen! Er stor sjangs for at sønnen min arver det etter farens gener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...