Gå til innhold

Vil du se rottefantene mine? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

kosegutta mine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nej vettu hva! usj liksom! hmf! ;p

de er så skjønne og myke. mmmm.

Skrevet

frekke dere er. det skal jeg jaggu si neste gang jeg ser barna deres også! hehehe! ;p

Skrevet

opp. kanskje jeg finner noen som faktisk synes barna mine er søte! hehe.'

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De var jo søte! Aberet er at jeg ikke liker halene.... :o)

Skrevet

hehe. ja halen er litt ekkel, men jeg koser ikke så mye med halen da. mest ekkel når den sklir mellom haka og halsen min når de skal kose. heheh. brrr.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

wææææ, der kom mitt grøss! Haha :o)

Skrevet

Jeg tenker bare på rottene inni veggen vår når jeg ser de jeg.. beklager stinkerbelle:( ekle assosiasjoner.

Skrevet

Jeg er sååå glad jeg er ferdig med desse dyra der! Hadde 8 stk en gang... (..og det begynte med to)

Skrevet

Jeg syns de er søte på avstand ;-) Er litt redd sånne små dyr, men søte er de!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Kjempesøte, ønsker meg sånne jeg også=)

Men får bli baby først :-P

Skrevet

Er ikke helt enig med meg selv: litt skrekkblandet fryd tror jeg,men de er søte altså(spesielt på avstand;))

Skrevet

sauen

de er jo super kjæledyr for unger da. lille hånterer de som en proff og de tåler mye. hehe. harry biter meg litt men mest sånn "teste ut om du er spiselig" biting, men har aldri gjort det med lille. snålt.

:D

Skrevet

Søte de da :o) Ville faktisk ha rotter til kjæledyr når jeg var mindre, en klassevenninne som hadde mange. Men jeg fikk svaret NEI av mamma & pappa! Var litt furt etterpå da ja!

Hvor lange er rottene dine forresten? Den ser laaaaaang ut! :-p

Skrevet

melkekua

aner ikke hvor lange de er, men de er lange når de flater helt ut ja. Over halve underarmen min iallefall. hehe. de veier rundt 600 gram. er egentlig ikke så store de gutta her. de vi måtte omplassere pga et fryktelig temperament mot de stakkars gutta vi hadde fra før veide 800 gram og var noen klumper.

pappa haaater rotter så jeg fikk heller ikke når jeg var liten. sikkert derfor jeg har alle disse dyra nå. hehe.

Skrevet

Nyyydelige rottefanter!

Nå kjente jeg at jeg savnet de to hetterottene jeg hadde når jeg var liten. De var så snille og gode å kose med:)

Skrevet

Søte rottefanter!!!!!!!!! :))

Savner mine 2 jeg også nå.....

Skrevet

pusetøsa!

nej gud, det er superkjedelig. pleier å tømme oppvaskmaskinen og bare ta alt inni der jeg. vi har sånn superstort bur da. like høyt som meg nesten.

(ps; skylder alltid gjennom oppvasken før jeg tar våre ting inn igjen da.. hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...