Karomamma Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Måtte bare innom en liten tur før sengetid. Det har vært litt hektisk de siste dagene, stress på jobb, barnehagemøter og en mann som har vært borte på kveldene. Puh! I dag har Karosnuppa nabojenta på overnattingsbesøk for første gang (kusiner og sånt teller jo ikke som ordentlig besøk...) De er så herlige, de to snuppelurene! De har lekt og lekt og lekt, med dukker og kjøkken og biler og tegnesaker. Danset og sunget (jeg også...) og sett film. Og så har de laget sine egne minipizzaer. Det var storveis, men de var litt for oppspilte til å spise noe særlig. Heldigvis ble det popcorn til dessert uansett. Og kjempesunn kveldsmat, he he.. Ikke si det til noen, men de fikk O'Boy, sjokoladefrokostblanding med melk og youghurt. Oooops, håper ikke de forteller de videre Karopappa har også lagt seg, så nå koser jeg meg i ro og fred en liten stund. Ikke for lenge bare... Blir vel tidlig nok i morra, tenker jeg
Karomamma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2009 Svarer meg selv, jeg God natt, håper dere sover godt allerede. Jeg gleder meg til i morra, for da skal jeg på venninnelunsj i TIMESVIS. Hi hi hi....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Herlig med sånne kvelder. Jeg har alltid syntes det har vært kjempekoselig med besøk av venner av jentene, både gutter og jenter. Koselig å bli kjent med dem og hyggelig å være sammen med de unge. Sånn har jeg alltid hatt det hjemme hos mine foreldre og sånn har vi hatt det her i huset. I går kveld kom eldstejenta på middag her, sammen med bovenninnen sin. Og jammen dukket det opp noen flere venner av dem etterhvert:-) Så her var fullt hus i går kveld. Og vi pratet og spiste og mamman storkoste seg:-) Rart når en flytter hjemmefra, men desto mer hyggelig med besøk! Og eldstejenta er heldigvis ikke eldre enn at hun slenger armene rundt halsen og sier hun elsker meg. Og jeg elsker henne:-) Og lille rosa ejjsker allesammen:-) Herlig! Og du, nå kuppet jeg liksom tråden din da, fniiiis:-) Kos deg på venninnelunsj i dag - høres herlig ut!!!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Hei på du ja =) Nå er vel den lunsjen ferdig vell??? ;o) Ja,unger og besøk,det er ikke alltid at jeg syns det er gøy da.hehe Var jo ei stund plaga med at enkelte var her hele dagen til over leggetid...men det er over nå da. Storebror pleier ha besøk her,og det betyr hørselsvern for mor. Kos med smårollinger og overnatting.Spennende greier det =) Håper dere ikke ble vekt så altfor tidlig i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå