Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Har ny partner, og vi har i oppgave å finne ut av en ting vi ønsker å gjøre med partneren som vi IKKE har gjort før. Litt vanskelig da jeg har gjort mer enn han. Det skal være min "vår" tilfredstillelse. Noen koselig, lidenskaplig tips til hva jeg kan finne på. vi har hver vår kveld.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Bruk fantasien vel. Anbefaler å ha 3kant med ei ekstra jente. Det er helt ufattelig spennende. Vi gjør det et par ganger i måneden nå. Vil ikke gjøre det for ofte, da mister det kanskje spenningen med det. Men jeg anbfelaer det.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 bruk oljer, masse stearinlys, sexy undertøy, stripp, bruk håndjern, pirr han med en fjær med bind forran øynene på han el omvendt.. osv osv... film når dere har sex el ta bilder, el enda bedre få noen til å gjøre d for dere :-) Vet jo ikke hva for noe dere har gjort fra før heller da... Vanskelig å komme med tips, vet ikke om noe av dette hjalp`???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå