Oslo7 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 skal på seminar med 2 overnattinger med jobben. Blir alkohol hver kveld og det vil nok bli spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker. Noen som har noen bra unnskyldninger? Tenkte å si at jeg går på pencillin, men vet ikke hvordan syk man er for å gå på det, noen som vet? På forhånd takk!
LillyMy+1<3 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Har du en infeksjon, går du vel på pencilin.. Jeg sa jeg hadde bihulebetennelse, for det er noe jeg bruker å slite med. Så du kan si at du er på slutten av kuren, derfor du virker så frisk eller no. Ellers kan du jo høre om muligheten for alkoholfritt? Munkholm i vanlig 0,5 glass, alkoholfri vin eller en drink uten sprit.. Lykke til hvertfall:)
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Vi hadde en laaang tråd her rett før nyttår, med tittel "edru på fest uten å vekke oppmerksomhet". Der kom det fram massevis av lure triks og knep for å holde seg unna alkoholen uten å måtte avsløre den egentlige grunnen. Kanskje det går an å søke etter den? der var det iallefall masse bra:)
krabbelure Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Du må ha bakteriell infeksjon for å få penecelin, f.eks streptokokkinfeksjon i halsen. Ved virus som forkjølelse,influensa o.l får du det ikke. Lykke til.
Januar-spire Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 På nyttår kjøpte jeg alkoholfri vin på flaske med skurkork som jeg helte over på vanlig flaske....ingen som fattet mistanke i det hele tatt. Ble servert champis å da var det bare å sette det inntil munnen med lukket munn. Derretter bytte glass medmin kjære slik at det så ut som jeg drakk. Men er du på bar er det bare å aliere seg med den i baren å si at når du bestiller så skal du ha alkoholfritt. Eller så er det bare å ta med den alkoholfrie vinen å heller drikke vin på rommet;) Skal selv i stor selskap til helgen hvor det er forventet at vi drikker. Privat fest hvor det blir servert drikke, men det er ikkje bar....kan by på problemer, men skal alltid klare og ordne meg. Lykke til!
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Fant den gamle tråden "edru på fest uten å vekke oppmerksomhet", og dytta den opp igjen på førstesida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå