Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Kvelden har vært elendig så derfor sitter jeg her.... hvis ikke hadde vi vel brukt kvelden på å krangle. Han skal bort mand-onsd neste uke, jeg har ingen bil og han gir meg beskjed i dag! I tillegg har han en bil som bare står hos en kompis som skal selge den for han. Jeg spurte om ikke jeg kunne låne den til min bil blir reparert...... men neida. Ble egentlig ikke overrasket, men alikevel forbanner jeg ego-gubben.....
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Æsjda... Få mannen til å kjøpe en finfin konebil til deg!!! Eller tving han til å mekke den andre så den virker igjen. "naboen"
Expat Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Atte, hvorfor har du ikke trent'n bedre enn dette?
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 han kan ikke reparere den for motoren er havarert. Derfor tar det litt tid for verkstedet også.
Rusketuska Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Øy Leader! har du ikke en jernpannne du kan slå han i hue med?? ...:0))
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Men hvorfor i all hverden kan du ikke bruke den som skal selges!!! Sjønner trangen til deng.... :-)
Miss Foster Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Behold bilen du og be den fjotten om å ta toget. Og så denger du ham.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Nei si det du.... koblet ikke naboen med en gang da hehehehe i dusjen gikk det opp et lys for meg:) Kan vel ikke skylde på at jeg er blond heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå