Gå til innhold

Noen som har termin i Juli?;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 25 Juli, har selv bursdag 9 juli så det blir litt av en bursdagspresang;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 22 juli=)

Gleder meg masse!

Skrevet

Jeg har termin 10 juli

Skrevet

12.juli har jeg i følge lege. Ikke vært på UL enda, så det blir spennende! Et barn fra før, som kom ca 3 uker før UL termin.

Skrevet

Termin 4, min bursdag 5 :)

Skrevet

Jeg har termin 4. juli, vårt tredje barn

Skrevet

Termin 8, juli her:) Med førstefødte

Skrevet

har termin mellom 2-6 juli:) har ett barn fra før på 17 mnd:)

Skrevet

Var flere som får seg en finfin bursdagspresang her ja!;-)

Har termin med min første 16juli, og har bursdag 29juli! :D

Skal føde på A-hus!

Skrevet

Har termin 22 juli..Med barn nr 4:-)

Skal føde på Ahus.

Skrevet

Har termin 19. juli iflg lege. Ikke vært på den vanlige UL enda (dvs jeg har hatt 3 Ul men av andre grunner. Ble ikke fastsatt termin da).

Gjest 5 andre
Skrevet

Hei :)

 

Jeg har menstermin den 23. 07, og er glad for at det 2. trimesteret er i gang!

Skrevet

Jeg har termin 2 juli. Dette er mitt første barn. GLEDER meg:-)

Skrevet

Jeg har termin 16 juli. Det blir vårt 3 barn.

Skrevet

11.juli her! Med min første! :)

Nå har jeg ikke UL før i feb, så den kan jo bli noe justert da. Men midten av juli sier jeg når folk spør..

Skrevet

Jeg har termin rundt 18.juli :) Trilletrill, ser du har svart på innelgget om treff i Oppegård/ski/akershus området, er du her fra området? Det er jeg :)

Skrevet

Jeg har termin 14 juli :) Skal føde på Fredrikstad sykehus...

Skrevet

Bor i Sandvika:) Hadde vært arti å truffet andre i nærområdet!

Hvor er du fra da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...