Trilletrill Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Har termin 25 Juli, har selv bursdag 9 juli så det blir litt av en bursdagspresang;)
LilleTrille med en tulle Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har termin 22 juli=) Gleder meg masse!
snellapella Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 12.juli har jeg i følge lege. Ikke vært på UL enda, så det blir spennende! Et barn fra før, som kom ca 3 uker før UL termin.
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 har termin mellom 2-6 juli:) har ett barn fra før på 17 mnd:)
Shortcake<3 Skrevet 10. januar 2009 #12 Skrevet 10. januar 2009 Var flere som får seg en finfin bursdagspresang her ja!;-) Har termin med min første 16juli, og har bursdag 29juli! Skal føde på A-hus!
moir4. Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 Har termin 22 juli..Med barn nr 4:-) Skal føde på Ahus.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. januar 2009 #16 Skrevet 10. januar 2009 Har termin 19. juli iflg lege. Ikke vært på den vanlige UL enda (dvs jeg har hatt 3 Ul men av andre grunner. Ble ikke fastsatt termin da).
Gjest 5 andre Skrevet 10. januar 2009 #17 Skrevet 10. januar 2009 Hei Jeg har menstermin den 23. 07, og er glad for at det 2. trimesteret er i gang!
Lalinja Skrevet 10. januar 2009 #19 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har termin 2 juli. Dette er mitt første barn. GLEDER meg:-)
Kazaya er fødeklar Skrevet 10. januar 2009 #21 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har termin 16 juli. Det blir vårt 3 barn.
Springbaby2012 Skrevet 10. januar 2009 #22 Skrevet 10. januar 2009 11.juli her! Med min første! Nå har jeg ikke UL før i feb, så den kan jo bli noe justert da. Men midten av juli sier jeg når folk spør..
Lykke X 4 Skrevet 10. januar 2009 #23 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har termin rundt 18.juli Trilletrill, ser du har svart på innelgget om treff i Oppegård/ski/akershus området, er du her fra området? Det er jeg
*tullemor* Skrevet 10. januar 2009 #24 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har termin 14 juli Skal føde på Fredrikstad sykehus...
Trilletrill Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #25 Skrevet 10. januar 2009 Bor i Sandvika:) Hadde vært arti å truffet andre i nærområdet! Hvor er du fra da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå