Gå til innhold

Skal visst bli mamma for første gang, og ny her inne:)


kath2

Anbefalte innlegg

Hei alle:) Fant ut for to dager siden at det er baby på gang. Bare jeg som blir litt skremt av tanken? hehe, men veldig gøy også da:)

Har regnet ut at termin er ca 19.september.

Helt ny her inne, så gleder meg til å bli kjente med dere og holde hverandre oppdatert fremover.

 

Hilsen Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med oppdagelsen og det lille vidunderet i magen og tenk så spennende med førstemann :)

 

Her i september klubben blir det gradvis mer og mer liv så jeg er sikker på at vi alle sammen skal få mye glede av hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er utrolig spennende! Er bare å krsse fingrene for at alt går bra. Er jo så mye som kan skje de første månedene. Men satser på det beste:)

 

Bra med september klubben ja, tror også vi får mye glede av hverandre fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen!

 

Jeg er litt skremt ved tanken på å få barn jeg og. Foreløpig er det ganske fjernt, men det går seg nok til når magen begynner å vokse. Vi gleder oss masse! Jeg har termin ca 9.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen:)

 

Jeg har en fra før på 15mnd, og venter nr 2 i september. Har regnet ut at jeg har termin 4.sept, så det blir to tette her i huset.. Det er også en litt skummel tanke, men etter å ha vært mor i 15mnd allerede, ser vi frem til at nestemann kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ha stått: .....men etter å ha vært foreldre i 15mnd...... hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og graulere til oss alle. Jeg er ferskis her inne jeg også. Synes alt er litt skummelt, ikke bare om det går bra med barnet, men vi har også bilkjøp og salg og kjøp av ny leilighet osv fremom oss :) men alt går vel bra denne gangen, håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Er så spennende med förstemann! Husker selv at jeg hadde et helt spekter av fölelser.

Denne gangen vet jeg litt hva jeg går til, har en datter som fyller 3 i Februar.

Men det er spennende å väre gravid igjen.

Jeg har termin 4.September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Ja er er utrolig spennende dette!

 

Symptomene jeg har hatt frem til nå med murringer og stikk i magen er plutselig borte, og ingen kvalme har kommet enda....... Satser på at dette ikke er noe negativt, men at symtomene kommer og går litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:) Jeg har også akkurat funnet ut at jeg har en liten baby i magen:) har termin ca.18.september. Jeg føler at det er en berg og dalbane av følelser ute å går nå. Er et stort ansvar, men samtidig både gleder jeg meg og gruer jeg meg. Får bare håpe at alt skal gå bra!!:D Hadde noen dråper med blod som kom i går, pluss litt smerter i magen, men ikke noe mer etter det og hadde legetime i dag hvor de sa at alt var bra:)

 

Krysser fingrene for at lille-klump holder ut der inne en god stund til:)

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp...

Vi fikk vite på 9 års dagen vår at vi venter ett lite nurk:)dobbelt sjekket hos legen i går..er vårt første så vi er veldig spente, håper det klorer seg fast..

Termin er rundt 20 september...

når fortalte dere venner og familie den store nyheten?

Har bitte litt brunlig utflod denne uka, noen som vet hva det kan være, pluss litt stikninger nederst i magen. tror det er normalt så stresser ikke med det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :-) Så utrolig spennende å være gravid! Jeg venter førstemann ca 14.9, er jo helt utrolig herlig!! Jeg har kun fortalt bestevenninna mi det, tenkte å drøye til uke 8 med foreldrene våre.. Faren min har bursdag, så vi tenkte å gjøre litt nummer ut av det. Første barnebarn også, så det blir nok grei stemning i heimen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-)

 

Så gøy å høre om hverandre her inne i september 2009...litt av en gjeng:-)

 

Detta er skummelt, og da jeg så " pluss" i test vinduet ble det både oi, whææ og JAAA..mye tanker om framtida, spennende og skummelt.

Mista et lie nurk i sept-08, og venta siden det..siste månden hadde jeg egentlig gitt opp litt, men avslapping i jula gjorde nok sitt,og når det var 3 dager på overtid nå måtte jeg bare ta en test..og der var det PLUSS:-D

 

Regna ut termin selv til 23.09.09, men får vel bestille legetime til uka da:-)

 

Vi får følge hverandre framover og dele erfaringer, godt å ha noen som er i samme båt:-)

 

Lykke til, og nyt at vi har en spire i magen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! :)

Jeg synes det er kjempefint med denne terminklubben, godt å kunne spørre andre om ting, og lese om andre som har liknende opplevelser av graviditeten sin. Det er jo mye man lurer på som førstegangs! (Sikkert om man ikke er førstegangs også.)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...