mer enn bare mor Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hvem er vi og hvem skal gå over til 2.tri snart?? jeg er en jente på 22, som venter mitt 1.barn sammen med samboeren min i slutten av juli.. Gleder oss stort, og håper alt går bra! er fra bergen..
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 heisann! Jeg går over til uke tolv imårra.Jeg er 27 år og har termin 3 august dette blir mitt tredje barn og må si jeg skal være glad når jeg kommer i neste trimester.har vært litt slitsomme uker i det siste.; Men går bedre tider i møte nå heldigvis:)Bor i Vest-Agder
Trilletrill Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Hei hei, Jeg er 25 og vi venter førstemann i slutten av Juli! Er i 12 uke idag og har allerede fått kul på magen. Livmoren strekker litt til tider og det er ubehagelig men sånn er det bare. Bor i Bærum:)
mer enn bare mor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 jeg har også fått litt kul på magen! kjekt når det begynner å vises litt.. tror ikke man kan se at jeg er gravid da, annet enn de som vet at jeg er det - men de sier at de kan se det..
Soleie m/3 gull :) Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 jeg er 25 og venter mitt 2 barn med sambo. termin 2 august. er også fra Bergen.
vennendin Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er 22 og vi venter andremann i slutten av juli. Er fra Bergen og er veldig klar for å krype over i 2.trimester
meg & to små vampyrer Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er i uke 12. er 11+2 og utrolig trøøøøøøt for tida. klarer ingenting. håpløst. Er 28, venter 2.barnet, har en gutt på 2,5 fra før, gift.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 men er jo nesten en uke til jeg skal over da. termin 1.august:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå