Gå til innhold

Vi skal ha en gutt: )


Anbefalte innlegg

Skrevet

UL igår, 19+2. Så veldig ut til å bli en gutt, så nå har jeg kjøpt det første

plagget. En liten sparkebukse i 70 tallsfarger med små dyr på: )

Sliter meg guttenavn, har dansk mann så det skal lyde likt på dansk og norsk.

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye m gutt :) Var på UL 05.01, og fikk vite at vi venter jente :D Så det var jo kjekt.. Kan nevne noen navn som jeg selv liker veldig godt da; Nicklas, Nickolai, Emil, Emilian, Noah, Dennis, William og Oliver :) Trodde jeg skulle få gutt, så jeg letet mest etter guttenavn :P:)

Skrevet

Takk skal du ha, og takk for mange fine forslag. Har så lyst til å gi ham et norsk navn med skikkelig ryggrad, som Ravn, Storm eller Aron (kanskje ikke så norsk men..) problemet er bare at på dansk høres det helt korny ut..

Koselig med jente da, jeg hadde tross vi skulle få jente og hadde navn klart. : )

God søndag

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...