Suretær Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 UL igår, 19+2. Så veldig ut til å bli en gutt, så nå har jeg kjøpt det første plagget. En liten sparkebukse i 70 tallsfarger med små dyr på: ) Sliter meg guttenavn, har dansk mann så det skal lyde likt på dansk og norsk. Noen gode forslag?
SolstråleneMine<3 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Gratulerer så mye m gutt Var på UL 05.01, og fikk vite at vi venter jente Så det var jo kjekt.. Kan nevne noen navn som jeg selv liker veldig godt da; Nicklas, Nickolai, Emil, Emilian, Noah, Dennis, William og Oliver Trodde jeg skulle få gutt, så jeg letet mest etter guttenavn
Suretær Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Takk skal du ha, og takk for mange fine forslag. Har så lyst til å gi ham et norsk navn med skikkelig ryggrad, som Ravn, Storm eller Aron (kanskje ikke så norsk men..) problemet er bare at på dansk høres det helt korny ut.. Koselig med jente da, jeg hadde tross vi skulle få jente og hadde navn klart. : ) God søndag Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå