Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 ....prøve å få sexlivet på rett kjør igjen, men de går bare ikke! 5 mnd ute i svangerskapet mistet jeg fullstendig lysten, men sambo og jeg gjorde alt vi kunne for å få den tilbake og kose oss sammen. det gikk til slutt over til at vi bare "kosa". han var ikke "inni meg" den siste mnd. nå er det over to mnd siden den lille babyen kom og vi har prøvd alt for å få tilbake lysten! vi har kosa, hatt laaaange fors og korte fors, slikka og sugd(beklager detaljer). men den kommer liksom ikke tilbake. har tankene en annen plass, på baby stort sett. i går fikk jeg i tillegg utrolig vondt når han var inne i meg, og det har jeg ikke hatt før, bare litt øm. flere? hva skal man gjøre da? vi er jo så glade i hverandre og tenner jo egentlig veldig på hverandre! tar imot råd med den største takk! :)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 fortsett som dere gjør nå, plutselig kommer den hvis det fortsetter å være vondt, ta en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 1 finn deg en elsker 2 tving deg til å ha sex, sex fører til mer sex. Det er bevist 3 kos med leketøy frem for han, sexy undertøy
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 finne seg en elsker?? herlighet for et råd....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Husk at det kan ta inntil et år etter et svangerskap, før alt er tilbake til normalen i kroppen din. Så det er litt tidlig å gi opp nå Og ting kan ha forandret seg for deg, så kanskje det er en ide å utforske deg selv for å "bli kjent" med deg selv igjen?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 finn meg en elsker?? ja, da får jeg helt sikkert lyst på mer sex med kjæresten! not!! takk for serriøse svar. er ikke lett heller med en sambo som tror alt er normalt inne i kroppen min igjen rett etter fødsel for at alt er det samme utenpå. HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Er ikke alle som får tilbake lysten med engang.. For noen har lysten aldri vært borte, mens for andre (som f.eks meg) tar det en stund før den kommer tilbake igjen!! Tror lille her var 5mndr før jeg i det hele tatt gikk med på å prøve å ha sex! De første gangene gjorde det vondt, men det gikk over ganske fort. begynte faktisk ikke å få lysten tilbake før for to uker siden å den lille er 10mndr.. Så jeg tror dere må ta tiden til hjelp, og å fortsette å kose tror jeg ikke er en dum ide:) Lykke til:)
-Hengebuksvinet- Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Stryk 1 og 2 over. Vedkommende må enten ha veldig mangelfull kunnskap på området, eller så er det et dårlig forsøk på å tulle. Selvfølgelig er det lurt å prøve å motivere seg selv for sex, men ikke å tvinge seg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå