T76 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei, Vi er en gjeng norske som skal treffes neste uke. Er det noen flere der ute som bor i Toronto og som er interessert i å komme?
Toronto Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hei.Naar skal dere treffes?Jeg er fremdeles i Florida skal etter planen vere tilbake paa torsdag ,mobilen min virker selvfolgelig ikke her.Vi skulle egentlig komme tilbake 11 jan men utsatte hjemreisen litt.Har veldig lyst og vere med paa treff saa haaper at jeg rekker tilbake til da.Hilsen Lisbeth i the beaches.
T76 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Vi skal treffes torsdag den 15. Prøvde å sende deg en sms men fikk beskjed om at nummeret var “invalid”. Nå vet jeg jo hvorfor. Vi skal treffes kl. 20 i Yorkville, på the Duke of York (Bedford / Prince Arthur). Prøv å få det til hvis du klarer, det hadde vært hyggelig å treffe deg!
Toronto Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 JA.det skal jeg prove og rekke,vi skal kjore tilbake til Toronto .Jeg sender deg en sms om jeg kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå