Gå til innhold

Nå er brudekjolen min til salgs :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyyydelig kjole!:)

Hadde jeg ikke allerede hatt en kjole, ville jeg virkelig vært interessert. Den var helt fantastisk fin, og du får nok heeelt sikkert solgt den;) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk :) jeg håper det :)

Skrevet

Den burde være lettsolgt, er jo forholdvis lik den vanlige standard kjolen som "alle" bruker.

Skrevet

Den ser ut til å være helt lik min, og den lå flere måneder til salgs på nettet. Til slutt slo jeg til på 2500,- for å bli kvitt den. Det er ganske mange sånne til slags til enhver tid.

Men du skal ha ros for å ikke være for personlig i annonsen, de som hulker ut om at de "med sorg i hjertet selger min vakre kjole" ville i alle fall ikke JEG ha kjøpt av!

Skrevet

Å ja, ja.. hvis jeg ikke får solgt den, så får jeg ikke solgt den, sånn er det bare, den betyr jo litt for meg, så selger den ikke for 1000kr.

Men jeg er ikke helt sånn lost i materialistiske ting. Altså bryllupet mitt var fantastisk og jeg følte meg som ei princesse i den kjolen, men den betyr ikke all verdnes for meg, jeg blir glad hvis jeg får solgt den :)

Skrevet

Rensinga koster vel omtrent kr 1000, om jeg ikke husker feil, så det blir ikke rare greiene da.

Det som kunne vært noe å legge til, om du må forandre teksten, er at den også kan brukes av gravide, pga snøringen bak.

Anonym over her.

Skrevet

Ja, ikke sant :)

Men nei, den kan nok ikke brukes av gravide, det ville ikke vært fint.Hvis man er gravid, burde man ha en kjole med empireliv.

Skrevet

Ikke av høygravide, nei, men jeg var ca 5 mnd på vei og det så bra ut med snøreliv. Hadde godt synlig mage og omtrent helt lik kjole som deg.

Skrevet

Ikke ta det personlig, men igjen nei.. Den kjolen ville ikke egnet seg til stor mage. Jeg har hatt den på meg, så jeg vet..den kjolen er flink til å heller sjule mage, og fremheve bryster. Det ville se skakkt ut bak, med snøringen..en gravidmage er hard og avrundet, det ville virkelig ikke sett bra ut... Hvis man har litt tykk mage, kunne kjolen heller sjule det.

Og ikke krangl med meg, dette er min kjole, så dette vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...