Øyboeren med to små <3 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 hvordan gikk det på sykehuset i dag? klem
Soleie m/3 gull :) Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hei, hei:) er akkurat kommet fra legevakten nå. måtte vente i 4 timer før jeg kom inn. de hadde ikke ul der, og legen mente det var best å ta det. får komme på ul på kk i morgen kl 10. så om 12 timer så får jeg endelig vite om babyen vår lever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå