Gå til innhold

spontanabort - noen som har opplevd det tidligere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er veldig engstelig for at det ikke skal gå bra - har strevd lenge med å bli gravid.

Er det noen som har opplevd det og som kan si noe om hvordan de merket at noe var gale og hvor langt i svangerskapet dere hadde kommet. Hadde dere symtomer som kvalme o.l slik at alt virket normalt før det gikk gale?

Ikke meningen å gjøre andre urolige, men kjenner at jeg er litt nervøs og lurer derfor på om noen vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Kjære deg... Du må prøve å ikke ha slike tanker.... Det som skjer- det skjer!!!! Det er lite- eller ingenting vi kan gjøre fra eller til!!- Og da mener jeg hvis du lever ett normalt liv og ikke utsetter deg eller spiren i magen for noe unødig!

Jeg tror du vil merke det hvis det er noe galt, og hvis du er så bekymret at du ikke greier å nyte svangerskapet, så vil jeg anbefale deg å ta en prat med legen din, slik at han kanskje kan hjelpe deg:)

 

Symptomer rundt et "ikke nromalt" svangerskap er vel forskjellig fra person til person...

 

Jeg synes du skal prøve å senke skuldrene og heller prøve å fokusere på fine ting, prøv å tenk på noe annet... du er jo heldig som er blitt gravid:)

 

Lykke til med spiren i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, jeg hadde SA på mandag på ene tvillingen... var desverre ingen forvarsel.. plutselig kom det bare blod og slim...

 

Det er bare noe som skjer, og da er det som regel noe gale med barnet, dette gjør da at kroppen støter det fra seg.

 

Så ikke tenk på dette, graviditeten er noe man skal nyte;)

 

Pass på å kose deg fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA i november i fjor,å den startet me småblødninger,som varte en uke før resten kom ut..mye slim å blod.. jeg fikk å sterke menssmerter midt i uka det pågikk.. tror det er idividuellt hva man kjenner hvordan og hvorfor det skjer,men det er viktig å være positiv å tenke fremover..

 

Ikke tenk på det,nyt svangerskapet og kooos deg nå!! :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...