kruta78 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg vet jeg får tidlig ul pga at jeg går på mye medisiner. Jeg skal ikke til min fastlege før jeg er i uke 9 - og er redd for at jeg ting tar tid hvis han skal henvise da og at jeg får ul for seint. Sist hadde jeg i uke11. Bør jeg prøve å bestille selv, eller får man raskt time når fastlegen bestiller??
Helene85 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Tja...jeg skal til privat klinikk jeg.. Men hvis du går på medisiner og denslags går det gjerne fortere med henvisningsprosessen da. -hvilke uke er du i da?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 jeg er i samme båt som deg egentlig...får ekstra oppfølging og ul pga medisiner...sist var jeg veldig tidlig hos fastlegen( uke 5) og fikk svar om timen uka etter...denne gangen har jeg ikke legetime før uke 8, men satser på at de klarer å få meg inn til ul i uke 12;-)
kruta78 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 er i uke 7 nå. Kan jo kansje skrive en lapp til fastlegen min og be han bestille. Har prøvd å få time hos han før uke9, men damene som svarer på tlf er ikke alltid like behjelpelig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå