Gå til innhold

Gutten min raaaser i senga nå....what to do??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har holdt på ca 45min. Har vært inne hos han flere ganger....da har han hengt dyna over kanten på senga slik han pleier om morgene, så tydelig at han har lyst til å stå opp.

Første gangene jeg var inne var jeg vennlig og sa at han måtte legge seg ned. De siste gangene har jeg vært strengere....men det hjelper ikke.....han er såååå sint.

Dette har skjedd en gang før, da føyde jeg meg mye mer....og da holdt han på til midnatt.

Hvor lenge kan jeg la han stå å skrike? Han er 22mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare latt han holde på, så lenge han ikke er i fare for seg selv. De trenger at man er streng innimellom, hvis ikke kan det bli en vane for han å våkne og vil stå opp om natta.

Skrevet

Vips, de greide han å klatre ut av sprinkelsenga gitt....jaja, klarer det meste bare man er sint nok.

Jeg roet han ned litt da og bar han i seng, vennlig og bestemt....og enn så lenge er det stille....

Skrevet

fortsett du å være bestemt og ikke gi deg,når det er natt er det natt.

har en 3åring som raser vilt oppe nå,vært sur i hele dag,så vet ikke hva som plager han.

gubben er oppe med han,han gir ikke så lett etter.

Skrevet

så godt med fedre som er litt mer bestemte...mini kommer jo selvfølgelig på slikt de kveldene jeg er alene hjemme...ikke uten grunn kanskje?

Skrevet

hehehe,nei sikkert ikke uten grunn,han vet kanskje at gir han seg ikke,så gjør du det,og da vinner han den runden også,så nste gang holder han ut bare litt lengere =P

ja,godt med pappaer som ikke gir seg like lett,hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...