prebs Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Lagt inn for anonym! Jeg skriver her i håp om å få seriøse svar, da jeg ikke tør ta opp dette med noen... Jeg har i et par måneder hatt et merkelig forhold til mat.. Det begynte med at jeg mistet matlysten i en vanskelig periode og da jeg så at vekta gikk nedover og klærne ble større, synes jeg det var en lettvint måte å bli slankere på. Fikk etterhvert også oppmerksomhet fra de jeg ville ha det fra, men prøvde å spise litt foran folk. Dagene gikk stort sett med at jeg spiste en frukt kanskje og en bitteliten middagsporsjon på kvelden. Visse begynte å bli bekymret for meg og det var på en måte det jeg ville selv om det høres rart ut.. I julen gikk jeg opp litt, men prøvde å bevege meg mye så jeg ikke skulle gå opp for mye. Så nå har jeg begynt igjen.. Spiser så lite som mulig, men er vanskelig siden så mange sosiale situasjoner er med mat som fokus. Det er rart, for jeg er en type som alltid har vært så nøye på å ikke tenke på vekt osv... Synes alltid at det har vært slitsomt med folk som har slanket seg osv. Men nå er det akkurat som at jeg vil at folk skal se at jeg ikke har det bra ved at jeg blir tynnere.. Jeg vet det høres sykt ut, men samtidig er jeg ikke sikker på hva som skjer. Noen som har vært borti liknende uten å bli alvorlig syk? Går det over? Det gnager meg så fælt når jeg har spist mye og jeg teller alle dagens kalorier inni meg for hver bit jeg tar. Jeg har mest lyst å hive i meg masse godsaker nå, men vet jeg kommer til å føle meg dårlig etterpå. Huff dette ble langt, emn jeg trenger bare noen ord.... Noen som kan si hva jeg kan gjøre eller... Om jeg er syk eller om det er en fase....? Takk for at du leste Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå