Gå til innhold

planer for fredagskvelden jenter??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, kun kose meg med snop....

Og nå nytt på nytt!!

Skrevet

snop ja....det var det jeg også skulle finne fram..hehe

Så i butikken idag at de hadde satt ned alt julesnop 50 % så det blir juleskum og marsipanstenger på meg ikveld :)Klarte ikke bare gå forbi,er altfor svak når det gjelder snop...

Skrevet

Hjelper ikke akkurat å være gravid heller... allerede begynt å få lyster i matveien... tidlig i kveld MÅTTE jeg ha gummikrokodiller o.l.. nå er sambo sendt ut for å kjøpe pizza!!

Skrevet

Sitter bare å henger på sofan, ser Nytt på nytt og surfer på nett.

Har nettopp spist salatrestene etter middag, og nå sitter jeg å funderer på hva i all verden det er jeg er sugen på! For jeg er fryktelig sugen på ett eller annet! :)

Rolig fredagskveld, med andre ord :)

Skrevet

hehe....ikke bare når man får lyster:D

jeg har hatt totalt dilla på smoothie i det siste(ikke det værste å ha dilla på),så håper det kan holde seg at jeg kan få dilla på næringsrike og sunne ting.Med førstemann var det is for alle penga,helst soft-is så det manglet ikke på kilo da.....:)

Skrevet

Skal sløve sofa. Hadde tenkt å lese mer pensum, men besvimte nesten da jeg reiste meg så tror sofaen er bedre. skal se en ny episode greys og drikke brus. har spist noen kjempegode kiwier også, drømmer om fler av de...

Skrevet

blir mye rolige kvelder her og for tida..har ikke energi til det helt store..

Mannen og guttungen sitter med playstationen og det er ikke mitt interessefelt så jeg sitter med dataen i fanget og svitsjer på tv`n............og spiser marsipanstenger:D

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er eneste som har dilla på ting... husker jeg var sånn sist også.. besatt av tanken på en matrett el noe, helt til jeg fikk det! Men litt gøy å føle seg sånn da, føler meg litt mer gravid da:)

Skrevet

ja,kiwi er godt...og sundt:) Her går det mye i appelsiner for tida,liker det egentlig ikke så godt men de siste dagene har jeg sikkert spist et par til dagen...hm....merkelig:D

Skrevet

Syrlige ting er sååå godt når man er trøtt og litt småuggen. for selv om jeg ikke er storkvalm mer, er jeg jo småuggen..

Skrevet

Huff da...høres ut som du bør holde deg litt i sofa da ja....

Skrevet

Jeg har vasket ut jula i dag, og gjordt klart til å flytte en vegg i stua + tette igjen trappa. Så dro jeg på styremøte i fotballgruppa, er nett kommet hjem og kjenner jeg er fysen på noe nå, men hva. Det beste er sikkert bare å hoppe til sengs,så slipper jeg å hive i meg noe :)

Skrevet

jepp, min plan det også..

Skrevet

Oppdaget idag at bananer var en god litt oppkvikker... det var plutselig utrolig godt, og ga meg pittelitt energi.. noe som er absolutt mangelvare om dagen...

Skrevet

Mer enn nok for en gravid mage det vel? jeg venter og venter på den pizzaen sambo skulle skaffe:(

Skrevet

Jeg kunne godt spist en pizza jeg også, kjenner jeg :)

(Det er deilig når matlysten er tilbake! :D )

Skrevet

Tjoho...nå ble det pizza på mor:) Digg fredagskveld!! Veldig snill mann som allerede tåler mine krav...

Skrevet

åhh, husker sit gang jeg var gravid.. hadde først dilla på appelsiner (ganske greit i grunn), men så fikk jeg dilla på kremkaker! og jeg tåler ikke krem, så blei jo bare kvalm og dårlig når jeg ikke klarte å stå i mot fristelsen hehe :)

ingenting som frister mer enn annet enda, håper det varer ;)

Skrevet

jeg skal være hos barndomsvenninnen min i natt:)))) vi har kost oss masse med hjemmelaget pizza og sitter nå og surfer med hver sin pc. deilig fredagskveld:)))

Skrevet

jeg koser me forresten med snop og brus og pc, og straks senga :) merkelig trøtt for tida ;)

Skrevet

hørtes koslig ut:)

Mannen min har revet seg løs fra playstationen nå og fått guttungen iseng så nå er det flm og mer snop :D

Skrevet

Slappe av foran sofaen med en kald flaske Uten og gomle på litt ekstra store chili nøtter og litt frukt tenker jeg:)

Skrevet

vi har det ikke så verst...slappe foran tv'er og data... spiser snop og allting... gode fredagskveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...