Gå til innhold

Dere "jobbedamer" - hvordan har det gått å starte å jobbe igjen?


-carina-

Anbefalte innlegg

Åssen har det gått å starte å jobbe igjen? Godt å komme seg ut litt eller sitter dere bare på jobb og savner hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har gått over all forventning :) Uken har flydd og jeg har kost meg mer og mer dag for dag. Jeg gruet meg jo til å starte, men det er utrolig deilig å "gjennoppdage" seg selv igjen. Godt å bruke hodet på en helt annen måte og komme opp i tempo.

 

Foreløpig er jo pappa' n hjemme, så det letter selvsagt masse på samvittigheten. Prøver å jobbe litt hjemme på kvelden og være tidlig på jobb, slik at jeg kan få de dyrbare timene hjemme med lillegutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har gaatt veldig bra! Var mindre ull i hodet enn jeg hadde forrventet, og godt aa faa litt voksen og alenetid. Er naa deilig at det ikke er noen som krever deg hele tiden :-).

 

Pappaen er hjemme og tar all morgenstell, saa jeg suser avgaarde saa jeg er paa jobb 7 og er hjemme igjen for aa gi middag til snuppa 15.30.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var GODT! Helt fantastisk å finne tilbake til hverdagen, med alle dens rutiner. Var spent på hvordan det ville gå med levering/henting i barnehage osv. så det var litt godt å bare være i gang å få de tingene på plass. Dessuten har jeg savnet kontakten med kollegene mine. Nei, vel er det godt å være hjemme en stund - men så er det nå heldigvis godt å jobbe også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over all forventning. Oppdaget at det var godt å få gjøre noe annet.Jeg hadde egentlig ikke lyst å begynne på igjen,men må man så må man. Nå er lillegutt hjemme med pappa`n og de koser seg masse.Blir kanskje litt mer styr når han skal begynne i bhg. Det får vi ta da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått veldig greit, men jeg savner fælt lillegutt. Skulle ønske jeg kunne hatt ett halvt år til, men da hadde det vel vært enda verre å begynne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...