Gå til innhold

Dere "jobbedamer" - hvordan har det gått å starte å jobbe igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har gått over all forventning :) Uken har flydd og jeg har kost meg mer og mer dag for dag. Jeg gruet meg jo til å starte, men det er utrolig deilig å "gjennoppdage" seg selv igjen. Godt å bruke hodet på en helt annen måte og komme opp i tempo.

Foreløpig er jo pappa' n hjemme, så det letter selvsagt masse på samvittigheten. Prøver å jobbe litt hjemme på kvelden og være tidlig på jobb, slik at jeg kan få de dyrbare timene hjemme med lillegutt :)

Jeg synes det har gaatt veldig bra! Var mindre ull i hodet enn jeg hadde forrventet, og godt aa faa litt voksen og alenetid. Er naa deilig at det ikke er noen som krever deg hele tiden :-).

Pappaen er hjemme og tar all morgenstell, saa jeg suser avgaarde saa jeg er paa jobb 7 og er hjemme igjen for aa gi middag til snuppa 15.30.

Det var GODT! Helt fantastisk å finne tilbake til hverdagen, med alle dens rutiner. Var spent på hvordan det ville gå med levering/henting i barnehage osv. så det var litt godt å bare være i gang å få de tingene på plass. Dessuten har jeg savnet kontakten med kollegene mine. Nei, vel er det godt å være hjemme en stund - men så er det nå heldigvis godt å jobbe også! :)

Det går over all forventning. Oppdaget at det var godt å få gjøre noe annet.Jeg hadde egentlig ikke lyst å begynne på igjen,men må man så må man. Nå er lillegutt hjemme med pappa`n og de koser seg masse.Blir kanskje litt mer styr når han skal begynne i bhg. Det får vi ta da:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...