Gå til innhold

Hvordan feirer dere ett-års dagen?


-carina-

Anbefalte innlegg

Her valgte vi bare å ha et familieselskap, men det er jo endel søskenbarn da, så det ble litt liv ut av det! Men det var jo midt i julas selskapeligheter, så dagen ble vel ikke så spesiell i forhold til alle de andre julefestlighetene...

 

Neste år blir det nok et barneselskap også. Vi hadde barneselskap for storebror da han ble to år, og han likte det veldig godt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke familie i nærheten så her ble det bare oss fire og mine foreldre. Men det ble en koselig dag for det! Storesøster syntes det var utrolig stass at lillesøster ble 1 år :-) Så det ble nesten mest for hennes skyld at vi lagde det skikkelig som barnebursdag med pølser og kake etc enda vi bare var 6 stykker. Lillemor selv tror jeg var veldig fornøyd, men hun skjønte selvsagt ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire i morgen. Blir vel 16 stk. "Bare" besteforeldre og tanter og onkler.. Pølsefest, boller, brus og kaker. Langbord med papirduk m/ barnemotiv. Ene settet med besteforeldre som ville lage skikkelig barnebursdag! Veldig hyggelig, for vi har ikke plass til så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har bursdag dagen etter lille, så her i huset krever det nøye planlegging slik at ingen føler seg snytt...hehh... :D

I år blir det helt fantastisk, da jeg skal overraske sambo på hans bursdag - da kommer min søster + mann og deres datter som er jevngammel med vår, for å bo hos oss hele helgen. Mannen til min søster er gode venner, men vi bor på hver vår kant av landet så sees alt for sjelden, så jeg vet sambo kommer ti å bli superglad! Så da blir det lissom hans feiring den fredagen de kommer - med litt god mat og drikke for voksne, når barna er i seng..hehe... Dagen etter er det lille sin dag, så da kommer øvrige familiemedlemmer, og det blir selvsagt sjokoladekake på menyen. Så får også kusinen til m være der i bursdagen hans - gøy med flere barn tilstede :D

Forøvrig blir det enda en feiring helgen etter, da familien er stor og alle ønsker å gjøre stas på den lille... Så han skal nok få nok oppmerksomhet, lille gutten... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lillegull bursdag søndag 25.januar, så vi skal feire både lørdagen og søndagen;)

Lørdag kommer pappa'n til sambo, med frue, barn og oldeforeldre. Og søndagen kommer mine foreldre, lillebror, storesøster med gutten sin, mormor og morfar, farmor og farfar og bestevenninen min (og kanskje kjæresten).+ Mor til sambo, barn og oldefar. Fant ut at det ble litt for fullt hvis alle skulle komme på en gang, så vi måtte nesten bare dele det inn i 2 puljer.

Begge dagene blir det kaker og mat og litt ymse. Men ikke så mye søtsaker,da vi har bestemt oss for at lillegull ikke skal få noe før hun er blitt hvertfall 2 år.

Det blir rosa duker, rosa lys og mange rosa og hvite ballonger;)

Prøver og finne en løsning på kaker, da vår lille prinsesse muligens har melkeallergi (vi holder på og teste henne for det nå). Er det noen som har tips på kaker, boller og ymse uten melk???;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde besøk av svigers og eine broren til samboeren min på bursdagen til lille tulla. Hadde jo bursdag 1januar, så da var det jo mangen som var opptatt med sitt.. Hadde besøk av mi mor og brødrene mine noken daga før.

Skal ha barnebursdag på torsdag, blir spennande, hehe..

Kjem 3 av mine venninner + unga i alder 6mnd-2,5år. Så blir nok liv med 5 unga her..

Her blir det "berre" servert kaker og drikke. Sia det har vert på ettermiddagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det ikke så veldig stor feiring, da vi ikke har noe familie i nærheten vi heller. Men pappa og bestevenninna mi tok turen fra vestlandet og var her noen dager. Et vennepar av oss som også er faddere til poden kom også en tur den kvelden.

Vi hadde bløtekake med lys med navnet hans på, og pynta med ballonger, også med navnet hans.

Poden syntes det var stor stas å få smake kake, det hadde bestefaren lovt han siden i sommer :)

Det var også gøy med lekene han fikk, og den lille ballongen han fikk herje med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset blir det "åpent" bursdagshus. Med oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler er vi 27 personer... fant derfor ut at det beste var å servere rundstykker, kaffe og kaker hele lørdagen fra kl 12.00 så får folk komme når det passer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...