Gå til innhold

Hjelp! skal arrangere utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

den 28 februar. Kan noen hjelpe med ideer som kan gjøres vintertid?? bare vært i utdrikningslager på sommeren jeg, så er litt lost. Bor i Kristiansand.

ALLE ideer både innendørs og utendørs, små og store mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med hyttetur på Hovden? Bare gjøre koselige ting på hytta, trenger jo ikke være ute og stå på ski liksom hvis hun ikke er en sånn friskus som ville like å gjøre det i utdrikningslaget sitt? Er det ikke badeland der oppe? Det kunne jo vært litt morsomt! Og dra på aketur?

Skrevet

å det hørtes kjempekoselig ut. Men vet ikke om det er så lett ang. overnatting og sånn. Vi er ganske mange, rundt 20 stk tror jeg...

Skrevet

Det finnes en del store hytter der også, kanskje det ikke blir så mye på hver når dere er såpass mange?

Skrevet

Kanskje ikke så store at alle får en sengeplass hver, men det går jo an å ta med luftmadrasser? Og i dobbeltsengene får gjerne tre brisne jenter god plass, hehe;)

Skrevet

tusen takk! skal samles bare et par jenter på søndag å diskutere og planlegge litt (jeg har litt hjelp heldigvis) så hører jeg. Men vi må jo liksom "drite ho ut litt" på en uskyldig og GØY måte, ikke drite ut for å være jævlige liksom, det er jo hun og som skal ha det gøy med det.

Flere tips?

Skrevet

Vi spilte curling på et udrikningslag jeg var i. Det var mye mer moro enn det høres ut som, og sosialt - alle ble godt kjent! Også hadde vi fest hjemme hos ei på kvelden , der det var noen spørrekonkuranser osv hvor bruden ble "driti ut" litt. Hadde litt sånn rebuser for at hu skulle finne fram til ulike steder også. Og god mat på kvelden!!

Kjempe koselig dag!

Skrevet

Å det hørtes kjempemorro ut! skal se om jeg kan finne noen plasser de har curling i Kristiansand, vi har jo ingen ishall...

Skrevet

nei dette var jo i oslo, så aner ikke hva som finnes i Kr.sand. Går jo an å tilbringe dagen på et sånt bade/spa sted .. og som dere kan spandere en god behandling på bruden...

Skrevet

Tror det er lurt å ta utgangspunkt i hvordan bruden er.

Jeg er korsanger, sykepleier og lite interessert i sminke og sånt.

Min forlover plasserte meg i gågata, der jeg fikk tre oppgaver:

Jeg skulle samle minst 15 personer, lære dem to sanger på kort tid, og deretter ha "konsert" for de forbigående.

Jeg fikk utdelt et leke-førstehjelpsskrin m/ litt ekstra utstyr (sprøyte, urinkateter etc.) og fikk beskjed om å gjennomføre minst to undersøkelser, og alt utstyr måtte benyttes.

Siste oppgave var å sminke en dame og en mann. De hadde satt på meg lange negler først, så jeg hadde null kontroll på fingrene mine...

Det ble en fin dag. Etterpå gikk vi ned til stranda og spiste reker og drakk hvitvin, før vi fortsatte festen hjemme hos meg.

Skrevet

flere tips? flere som er gift? hva gjorde de i ditt utdrikningslag??

Skrevet

jeg blei først henta hjemme så tok vi bussen til en klinikk hvor de hadde bestilt en aromaterapitime til meg med heeling :)

så piknik i parken (var på sommeren).

så måtte jeg tegne portrett tegninger i byen (kan IKKE tegne hehe).

og så måtte jeg stå ved hovedveien i byen med skilt "TUT SÅ DRIKKER JEG" og måtte ta en slurk øl for hver tut.

så bar det hjem til meg (mann og barn var merkelig forduftet) og koste oss her med drikke og musikk og masse skravel :)

blei forresten kledd ut i lilla tyll skjørt, hvitt tyll brudeslør og krone (over de vanlige klea mine).

en perfekt dag for meg :D

Skrevet

Hørtes dødsgøy ut med den tutinga og tegninga:)

Skrevet

sett opp en stor lavvo ute i skogen med bål i midten,legg utover tepper og puter. lei inn en som er flink til å lage mat på bål eller grill spis deilig mat ute i skogen.. pynt ute der med fakler o.l....prøv å få tak i noen som kjører rally eller noe som kan ta henne med på en lovelig og trygg villmanstur.. ta får hun seg en prøvelse... hmm ja som der skjønner er ikke jeg så fan av sånn senter utdr lag litt oppbrukt er det å stå med ryll å selge seigmenn av rumpa si... men lykke til.. blir en flott dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...