Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hva synes du om å en annens baby? Eller, om noen andre hadde ammet babyen din?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hadde det vært eneste mulighet for at barnet skulle få i seg mat, kunne jeg fint ammet et annens barn. Samme gjelder dersom noen andre skulle ha ammet mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Men bare sånn helt uten att det er skikkelig nødvendig da, for å si det sånn. Viss du er barnevakt for en baby foreksempel, du har rikelig med mme, men babyen gråter... hiver du frem puppen? eller; du og din veninne har fått baby begge to... hun mista tidlig melka si, men du har di enda... babyen hennes begynner å sutre litt, men har fått mme for ikke så veldig lenge siden, så er ikke noe spesielt sulten. hun spør om ikke du kan gi hennes baby litt pupp også, bare for kosens skyld.... gjør du det?? hehe, litt dumme spørsmål kanskje... vil bare vite hva folk synes rundt dette emnet ) Og nei, jeg er ingen pedo med fetisj for pupper og amming, om noen skulle tro det.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg hadde nok heller foreslått smokk da.. Med tanke på at babyen ikke har fått pupp på en god stund så er det jo ikke den trøsten h*n vil ha.. Men jeg hadde ikke ammet en annen sin baby med mindre det var nødvendig, samme når det gjelder omvendt..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 dere vet at man kan overføre smittsomme sykdommer på denne måten sant??? det er en risiko ved å la en annen kvinne amme ditt barn.. du kan ikke være sikker på at hun ikke bruker medisiner som går over i morsmelken..som ditt barn kanskje er alergisk mot..ikke bare bare,,hennes eget barn kan tåle det men ikke ditt.. dessuten smitter også hiv på denne måten... hadde ikke tatt sjangsen med mitt barn,...samme hvor godt jeg kjente vedkommende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå