Gå til innhold

Var på Reflex i dag, og gjett om jeg ble irritert ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vaska den sengekanten til og ha rundt senge, 40 grader sto det på lappen. Da mannen min gikk ned i kjelleren og henta den i går så lå alt i ene enden pluss at inventare hadde vrenktseg. Jeg reiste bort til reflex i dag spurte om jeg kunne få bytte til samme type, men det hadde dem ikke, da foreslå hun i butikken at jeg kunne feste skumgumien inni med nåler slik at den ikke forsvant. Tenk og si noe så teit, og det sa jeg til henne også. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har hørt, og hva skjer vist jenta mi stikker seg på de nålene?? Nei det hadde hun ikke tenkt på. Det endte med at jeg fikk en ny en - betalte 100kr i mellom. Ærligtalt noe så idiotisk !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vell kanskje bare vant til å lage senger som skal stå til utstilling hun. Uten å ane hvordan en stor baby bruker sengen sin. Makker rundt og herjer som bare det.

Skrevet

Utifra det du skrev tolket jeg det som at du kunne ha binders på gummien når du skulle vaske den....

Men ja , det var ikke den glupeste ideen når det gjelder noe som små barn bruker.

Gjest nyttårsløftet
Skrevet

Det var jo i vask det hadde skjedd? Da trenger du jo ikke å ha nålene i når den er i bruk? Eller misforsto jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...