Gå til innhold

flere som ser på bonderomantikk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?? syns det er så kjekt jeg..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig=)) Og kjempe moro å se de som har vært med tidligere =))

Skrevet

så koselig å se bryllup :)

 

så koselig tale. Merker at det er bedre og bedre å tenke tilbake vårt eget bryllup når jeg nå ser andres :) var jo stort den dagen vi gifta oss også men mye styr og inntrykk. Nå er det en god dag og tenke tilbake på når man har fordøyd det litt :)

 

Mannen blir ringt av tv2 og spurt om han vet om noen bønder å melde på (han jobber på landbrukskontor) han har "trua" et par kompiser med det men ingen vil gitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...