solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Ja, selvfølgelig=)) Og kjempe moro å se de som har vært med tidligere =))
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 så koselig å se bryllup så koselig tale. Merker at det er bedre og bedre å tenke tilbake vårt eget bryllup når jeg nå ser andres var jo stort den dagen vi gifta oss også men mye styr og inntrykk. Nå er det en god dag og tenke tilbake på når man har fordøyd det litt Mannen blir ringt av tv2 og spurt om han vet om noen bønder å melde på (han jobber på landbrukskontor) han har "trua" et par kompiser med det men ingen vil gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå