Gå til innhold

Synes dere som er samboere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er greit å logge seg inn på samboern sine nettprofiler og msn, dersom han har dette? Hvis man stoler såpass på hverandre og ikke har noe å skjule bør jo dette være i orden?

Jeg logga meg inn på en av hans profiler igår å fant en særdeles flørtete samtale han hadde hatt med ei.. Det likte jeg jo veldig dårlig og han ba om unnskyldning etc, og skulle ifølge han selv slutte å flørte med andre jenter via nett. Idag har han skiftet passord absolutt overalt hvor man kan logge seg inn. Hva skal jeg tro om dette? At han har noe å skjule ( dvs evt skrevet mer med jenta uten at jeg vet om dette) ? Eller bør jeg bare stole på han? Klarer ikke bare å glemme samtalen han hadde med den jenta, og at han skifter passord gjør meg ikke mindre mistenksom heller da, ettersom det aldri var meninga at jeg skulle finne samtalen de hadde hatt! Er ikke så fryktelig sjalu av meg til vanlig egentlig, men han liker jo heller ikke at jeg skriver med andre menn akkurat.. Han er veldig sjalu av natur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si ; Jeg logger meg aldri inn av sjalue hensikter, at jeg må se hvem han skriver poster med osv. Men kun fordi jeg kjeder meg eller han gjør det samme på mine profiler..

Skrevet

hm... lurer på hva han trodde han oppnådde med å prøve å stenge deg ute jeg...

at du ikke skulle skjønne at han driver med noe litt på grensen? nemlig flørter litt?

tror han at du da glemmer det og tror det ikke skjer mer?

uf for en DUM mann...... sukk!!!!

Skrevet

Ja, han er dum. Her kommer han med at jeg kan stole på han og blalabla, men gjør ikke noe for å bevise at han ikke flørter med andre lengre..

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit å lese andres msn-samtaler eller sms uansett om der er fordi man er sjalu eller ikke.

Hva skal det være godt for? Ofte har man jo private samtaler med andre hvor det kan komme fram ting som partneren ikke har noe med. Personlige ting om venner for eksempel. Er ikke bare den du leser sms/msn til som er skadelidende, det er også andre som kan ha betrodd seg til din samboer.. Synes du skal slutte å lese sånt. Skjønner godt at han har byttet passord.

Det med den flørtete samtalen var jo ikke noe gøy da, men jeg synes du også har gjort et overtramp her..

Skrevet

Syns overhodet ikke det var no rart at samboeren din skifta passord etter at u sjekka hans private sider! Hadde mildt sagt blitt forbanna om samboeren min hadde gjort noe sånt. Og skifta passord på ALT!

Han vet veldig godt at jeg liker å verne om privatlivet mtt -selv om jeg ikke har noe å skjule. Man må få kunne ha noe for seg selv.

Var vel litt merkelig at han hadde en flørtende tone med ei anna dam. Men nå har du tatt det opp med han og han har sagt han skal slutte med det. Da må du bare stole på han.

Så du ville altså sjekka msn-en eller hva det nå var enda en gang? Holdt det ikke å gjøre noe ulovlig en gang?

Skrevet

Min erfaring, er dessvere, at enkelte er veldig sjalu og misstenksome på partnern sin, fordi de selv driver med snusk, å i o med at de selv ikke er til å stole på, så greier de heller ikke å stole på andre.

Skrevet

Gjøre noe ulovlig? Herregud. Han er HELE tiden inne på mine profiler. Faktisk. Derfor synes jeg bare det er rett at jeg også kan logge meg inn på hans. Men har faktisk selv byttet passord overalt, rett skal være rett.

Skrevet

Hvis dere har en avtale om at dere kan logge dere på hverandres msn og mail og sånt, så er det vel fair enough!

Men da regner jeg med at den flørten hans var ganske så uskyldig, ellers hadde han sørget for at du ikke fikk sett den ;)

Skrevet

Mulig den var uskyldig, men tror ikke han hadde likt dersom jeg fant en gammel kjenning i vennelisten min og kommenterte hvor sinnsykt fin han er. Uansett enn hvor uskyldig det skulle være ment..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...