Gå til innhold

Dagens beste opplevelse? Jeg kjeder meg...

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Bare for å se om det er noe hyggelig eller morsomt folk har å dele fra denne dagen. Enten det er noe som har blitt sagt eller gjort.

Jeg har vært så trøtt og susete idag, så det beste for meg var vel den time lange gåturen med lillemor i vogna. Deilig med sol og plussgrader! :-)

Var også innom Kiwi og kjøpte blandt annet porøs melkesjokolade, en av mannens favoritter, og Bamse mums, en a mine favoritter.

Så nå sitter vi å søter oss opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi... jeg har fått min bittelille minipc i dag :)

(hvem sa at ting ikke kunne gjøre noen lykkelig?)

:-)

Skrevet

Da den nye assistenten i barnehagen sa "du har et veldig lykkelig barn, tror jeg:)" da jeg kom for å hente ham:) Han syntes han er så blid og snill, og ville ikke at jeg skulle ta ham med hjem;)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, jenta mi på 16 mnd har vært skikkelig koselig med meg i dag...

Jeg lå og slumret litt på sofaen i dag tidlig, og da kom hun bort, kyssa meg på kinnet og ga meg en klem:-)

Etterpå lekte hun med tøydokka si, som har fått litt røff behandling. Så oppdaget hun det store hullet i nakken til dukken, hvor du ser rett inn i "hjernebarken". Hun ble skikkelig alvorlig og sa "au,au..."

Vi var også på butikken en tur, og jeg og småen venta i bilen mens mannen var inne. Da hadde vi en laaaang samtale som gikk på "edibedi" og "balutuka" og "tappetappe".

Hun er så søt atte=)

Skrevet

vi har vært på UL og fikk vite at vi venter en frisk og sunn jentebaby :o)

ellers var det å se storesnupp kose seg og leke i badekaret nesten en time.

Skrevet

når jeg og snuppa lagde pizza og pizza bolle til henne..;)

Skrevet

Kosa meg veldig med å se på at junior lå på gulvet og lekte med toga sine.. Sjeldent han ligger rolig så lenge på kvelden og bare leker =)

Skrevet

Jeg stresset av gårde for å komme meg til sykehuset i byen for å få tatt røntgen av hoftene til minsten i dag. Har sjekket hoftene på alle tre ungene og har måttet reise helt til byen hver gang pga spesial-lege der, selv om vi har et lokalt sykehus 2 min fra huset vårt..

Men uansett.. Fikk levert de eldste i bhg tidlig og kjørte de 5 milene til byen med en skrikende baby i baksetet.

Kom meg inn på venterommet til røntgenavdelingen 5 min før undersøkelsen. Setter meg ned, slappper av og tar frem innkallelsen bare for sikkerhetsskyld.. Og da ser jeg at jeg har tatt feil sykehus!! Det var på det lokale sykehuset vi skulle ta røntgen! Jeg hadde tatt det helt for gitt at det var det samme sykehuset vi skulle ta røntgen på som det alltid har vært..! Jeg kunne ikke annet enn å begynne å le.. :) Tenk på alt det stresset til ingen nytte!

Fikk meg vertfall en tur ut av bygda da, om ikke annet:)

Vet vertfall at jeg skal sjekke innkallingen nøye neste gang..! :)

Skrevet

Gikk en lang tur i byen med venninna mi og ungene i vogna :) Var kjempe kos. Lenge siden sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...