blirjegsnartmamma Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article394651.ece
blirjegsnartmamma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 "åh, ikke stopp, ikke stopp" "jammen babyen skriker" "ikke stopp, jeg ammer samtidig"
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 æsj, glemmer aldri et innlegg hvor paret ofte hadde sex mens hun ammet men så fikk pjokken øyenkontakt med pappa og nå synes pappaen det var litt ekkelt. Hallo? Man kan vel vente til babyen har fått mat? Kunne aldri tenkt meg å stønne og ha orgasme med baby hektet på puppen, det blir bare totalt feil. Liggende i sin egen seng javel, ellers blir det jo aldri noe.Men vi har heldigivs eget rom til baby når hun blir stor nok til å stå i sengen og peke som noen venner opplevde.
blirjegsnartmamma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 må jo være det som satte igang den artikkelen..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 leste artikkelen nå. Jeg får iallefall utdrivingsrefleksen ganske kjapt uten å måtte ha en orgasme haha. Nei vettu..jeg hadde aldri greid å bli tent med en unge hengede i puppen..
blirjegsnartmamma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Man kan jo amme ungen og mannen samtidig da... Det vil jo kanskje løse litt av tidsklemma??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Ha ha, amme mann, barn, brett klær og lag menyplan for neste uke samtidig som du muligens har tid til en orgasme.
blirjegsnartmamma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2009 Det kalles multitasking! Ingenting for oss moderne damer -. jeg tar samtidig den ukentlige tlf til svigers og sitter på bim.
Hilde_85 Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Orka ikke lese en gang jeg. Men gud for et herlig bilde dem hadde satt inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå