Gå til innhold

Tips til å gå opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stedatter på 17 år som virkelig sliter med å være for tynn, legger ikke på seg. Har motsatt problem selv,men ønsker jo å hjelpe da dette er et stort! problem..

Råd, noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Da jeg selv var i den alderen slet jeg med det samme ( desverre motsatt nå, hehe) Mammaen min ga meg da Floradix, får kjøpt det i de fleste dagligvarer. Smaker ikke spesielt godt, men det økte i alle fall apetitten min. Vet ikke om det er noe for stedatteren din, men kan være verdt å prøve. Inneholder visstnok forskjellige alger og slikt.... merkelige greier, men det hjalp meg som sagt. Hvis det du er bekymret, er det vel også greit å kontakte lege?

Skrevet

En kompis av sambo slet veldig med å gå opp i vekt. Han begynte å spise veldig sunt og begynte å trene en del, gikk opp mye i vekt og ser nå helt normal ut. Man sier jo at man skal gjøre det samme som de som vil ned i vekt. Spise sunt og trene. Får også tak i forskjellige shaker som man kan prøve.

Skrevet

Jeg gikk opp 8 kg på 6 mnd med å drikke (det stadig omdiskuteret produktet) Herbalife til maten da jeg var på samme alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...