*anonyme meg* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Har nettopp kjøpt oss mac, har aldri hatt det før, så lurer på hvilket virusprogram jeg må velge. noen som kan anbefale noe?
Monajenten Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Så vidt jeg har forstått, trenger man ikke virusprogram til mac. Jeg har det ikke, og jeg vet ikke om en eneste som har det (og jeg går på skole hvor alle har mac.)
*anonyme meg* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Åja... såpass... hehe... :-) som du skjønner så er jeg ikke så veldig datakyndig... :-) Takk for svar... :-)
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Pr nu trenger man ikke virusprogram, for det er visst bare et eneste virus og det er vist ingen fare for oss. Fint, ikke sant? Vi har ikke, har hatt mac noen år og aldri fått NOE, selv med alle de rare pragramsidene mannen frekventerer innimellom.
Zitro Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Norton er det mest kjente virusprogrammet til mac, men om du virkelig trenger det er en annen sak. Spørs hva du bruker macen din til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå