Gå til innhold

mannen min har de samme symptomene som meg!! :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 6 og er veldig trøtt, kvalm og oppblåst. Det pussige er at mannen min i en uke nå har klaget over at han er så oppblåst og kvalm...så er han veeeldig trøtt han også...hehe...tenkte litt på om det går an for menn å bli påvirket av graviditetshormonene som stormer rundt oss, eller er det bare en myte? Flere gravide fedre der ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sympatigravid tror jeg nok de kan bli.... Tror desverre ikke min mann forstår HVOR trøtt man faktisk er.. Jeg selv i uke 8 og ikke ett fnugg av energi i kroppen.....

Skrevet

Nei det tror ikke jeg min mann fortstår heller. Han klager over disse plagene som kommer nå å da, men sånn har jeg jo det hele tiden. Kjempetrøtt for tiden jeg også, i dag låg jeg på sofaen hele dagen mens ungene var i barnehagen. Skikkelig kvalm og kastet opp, noe jeg ikke pleier å gjøre. Skal derimot ikke klage i forhold til de som kaster opp hele dagen uff...må være helt forferdelig...all symptati til dere..

Skrevet

Nei, heldigvis slipper jeg å kaste opp... Men jeg hater å være så lite efektiv...orker ikke sette i gang med noe.. heldigvis går det mest sannsynlig over når man begynner på 2.trimester...

Skrevet

Ja det bruker å gi seg heldigvis. Egentlig er jeg bare glad for at jeg har disse symptomene også, da jeg hadde blødning og det var mistanke om SA. Har tatt blodprøver nå i noen dager og skal til ny ul på mandag, men slik som jeg føler meg nå er det ikke tvil om at jeg er gravid....:))

Skrevet

Jeg tror mannen min har det værre enn meg jeg. Idag kasta han opp stakkars, og er slapp og trøtt og helt ute av form. Jeg er kvalm jeg også nå, men mest sånn uggen egentlig. Litt artig at vi kan dele disse symptomene..hehe:)

Skrevet

Ja, litt komisk egentlig....hehe...er jo sikkert et virus eller noe, men pussig at det er akkurtat det samme som jeg kjenner. Får vise litt omsorg til de også da....kanskje de skjønner litt mer hva vi går gjennom, selv om det ikke blir helt det samme...:))

Skrevet

Mulig det er influensaen han går og brygger på.. men litt morsomt læll;) han har forresten begynt å fly på do mye oftere enn før også, noe som jo også er et klassisk gravid-symptom...hehe:)

Vi får prøve å være like flinke til å synes synd på hverandre som vi synes synd på oss selv nå når vi begge går her og hangler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...