Gå til innhold

Da var vi i gang igjen :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi bestemt oss for å prøve igjen... Har fra før av ei datter på 2 år og 5 mnd! Så det er sannelig på tide :)

 

Spennende dette her :)

 

Lykke til alle andre som er i samme situasjon :)

 

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende! Lykke til og kos deko under prøvingstida! :)

Er lett for å begynne å stressa alt for tidlig-det gjorde eg etter 4 mnd med negative tester:( men det var jo ingenting å stresse etter-den satt på 4pp.

 

Du får avgi rapport sånn at vi veit korleis det går med deg:)

Skrevet

Har i grunn ikk gått på no på en stund, men ikk "prøvd" i den forstand :) Har flytta litt rundt å sånn, men nå har vi slått oss til ro, så nå er vi veldig klare for en ny liten baby i huset :)

 

Skulle bare ønske at når man bestemte seg helt, så skulle den sitte m en gang :) Hehe!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...