elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Er den å anbefale? Positive/negative sider? Noen som vet hvorfor det bare er netcom som har abn til den? Åsså lurer jeg på noe ang internett tilgangen. Kobler den seg opp til trådløse nettverk som en vanlig datamaskin? Er det veldig dyrt?
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Netkom har jo de der forskjellige abonnementene der en god del er inkludert i månedsavgiften. Jeg har det rimeligste abo. og får da 100 gratis ringeminutter, 100 gratis SMS og 100 gratis MB. Jeg er forelska og skal aldri ha noe dårligere en dette! Noen sier det er negativt at de ikke har MMS uten at du må laste ned et ekstra program for en 10'er, men jeg ser ikke behovet. Du har en utmerket mail (den samme adressa som du bruker hos feks hotmail, gmail, online osv) og det er så mye bedre enn MMS. Den kobler seg opp til trådløst uten sprell, hjemme koster det jo ikke noe, men ute koster det hvis du ikke er i et område med gratis tilgang.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 takk for svar:o) Er denne internett ilgangen jeg liksom ikke skjønner helt. Hva det er man betaler for å ikke. Feks hvis jeg er på sykehuset og der er det trådløst nett, pleier å ha med en liten laptop av og til som jeg kobler meg opp med. 'Kan iphonen og brukes der da? Og jeg kan surfe og få tiden til å gå uten at jeg plutselig får en kjemperegning? Hva vil 100 gratis mb si egentlig?
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Ja, du spør....hehe, vet ikke men har aldri betalt for noe mer på det med nett. Og jeg benytter meg av gratis tråløst nettverk her og der. Tror det går på nedlastning av ting, feks musikk, små program osv. Du kan jo ringe netcom og spørre? (og legge ut svaret her...?)
LizzyG Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Koster mms en tier hver gang, eller bare ti kr for å laste ned programmet en gang og så er det gratis etter det ?
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Programmet koster 11 kr. (finnes som gratis også, det er minst 3 forskjellige) Dersom jeg ikke husker helt feil betaler du vel bare for mengden data som sendes, noe man med netcom feks ikke engang vil merke noe til da det går i "pakken" All bruk av WiFi (trådløst internett) er gratis men bruk av 3g koster. Altså kan du surfe på åpne trådløse nett til krampa tar deg uten at det koster en krone. Det er ikke lenger bare Netcom som tilbyr Iphone, nå tilbyr også Network Norway den siden de har fått til paralellimport.
LizzyG Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Men er det riktig at det ikke finnes en av- knapp? Slik at man aldri får skrudd den helt av? Regner med at det finnes en funksjon som tilsvarer at tastaturet er sperret?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2009 Det lurer jeg også på! Går dte ikke an å skru den av? hørtes rart ut.. Er det tastelås på?
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Det er selvfølgelig av-knapp, det er også "hvile" errler "standby" på den, og da er den også tastelåst... Ikke noe problem...
AnTiLoPeSvIn Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 er du på f eks sykehuset, er det bare å koble seg opp på wi-fi. trådløs internett på mobilen, ellers bruker du egden som bruker mb. jeg har 500 mb for 249 kr mnd og bruker internetten kjempe mye og det holder i massevis. spiller en god del også. skal du ha iphone burde du jailbreake den. en iphone uten å ha gjort det er en dønn kjedelig tlf!! etter du har gjort det, blir et program som heter cydia instalert, der kan du gjøre massevis. installere forskjellige bakgrunner ikoner, mms programmer, video, radio ja så og si alt, og gratis er det. du forandrer tlf totalt.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Fra våren 2009 vil iPhone bli tilgjengelig med telenor abo =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå