Gå til innhold

Jenta mi har så vondt i tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde først vondt for over en mnd siden og da mente legen det var sopp så vi smurte med canesten og da ble hun bedre.Nå etter 2 uker så har hun vondt igjen, hun klager på at det gjør vondt når hun sitter og innimellom går.Var hos legen igjen i dag med urinprøve for å se om det kunne være urinveisinfeksjon men det var det ikke..Legen mente vi skulle se ann og smøre med canesten og se om det ble bedre over helgen.Syntes det er rart at hun skal ha så vondt av bare sopp og at hun har fått det igjen så fort.Noen som vet andre ting som kan være en årsak?er veldig takknemmelig for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at hun klør seg litt for hardt.. Vet ikke jeg ..

tror jeg hadde prøvd grønnsåpebad.. Det lindrer jo litt..

Skrevet

er hun synlig sår da? rød og irritert?

Jenta mi klager også ofte over vondt. men det er en direkte sammenheng med at hun har litt dårlig tid ved dobesøk og ikke tørker seg godt osv. for når trusa blir mer skitten er det mer vondt.Men klar beskjed om at hun må være flink å tørke seg og vask både morgen og kveld et par dager funker godt her. smører med vanlig babysalve.

Det virker veldig rødt og irritert og er veldig vondt når hun har det som mest men går fort over og kommer raskt igjen om hun slurver med dobesøkene...

Skrevet

Jenta mi blir ofte litt rød rett ved åpningen liksom, men det virker som hun bare er sår. Smører på Inotyol, og hun er bedre allerede dagen etter. Har ikke brukt noe annet enn den, og det funker like bra både foran og bak :-)

Men om det ikke er sår hun er, så vet jeg neimen ikke. Men om de klør for hardt som noen sier her, så blir de jo gjerne såre også.

Skrevet

Samme problem her små Einsteins. Jenta vår er 5 år. Hvor gammel er din?

Skrevet

Jenta mi er 3.5år, hun er ikke så sår, kanskje litt rød ved åpningen.Hun klør egentlig ikke så mye heller.Hun har virkelig vondt der men ikke hele tiden.Vet liksom ikke hva jeg bør gjøre.Kan man smøre med inityol inni tissen da?trodde ikke man skulle smøre med sånne salver inni tissen jeg da.

Skrevet

Jeg har ikke smurt sånn ordentlig inni, men akurat utenfor liksom... Virker ikke som hun har blitt irritert på huden av at jeg har gjort det. Jeg smører det på om hun er sår på utsiden foran også, men vil jo tro at det må være noe annet som kanskje funker bedre. Men har hun vondt utenom når hun tisser da? For om hun har det, men hun ikke klør, så kanskje hun bare er sår. For om det er f.eks sopp, så klør vel det?

Skrevet

Det er liksom inni hun har vondt.Syntes det er rart man har vondt for å sitte når det bare er sopp men kan ikke skjønne hva annent det kunne ha vært.Hun klør ikke så mye så får vel ta en tur til legen igjen på mandag.Hun er ikke mye sår heller bare så vidt litt rød ved åpningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...