Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Nå er min yngste like gammel som eldstemann var da han ble storebror (2 år) Jeg merker en utrolig stor forskjell i måten jeg tenker på i forhold til de, og jeg tar meg selv i å la lillebror slippe mye mer unna enn broren gjorde... Han er jo liksom bare babyen vår, han.. :-P (Neida, er ikke så ille, men det er helt klart forskjell) Andre som har hatt det på samme måte? Når ble minstebarnet "stor"? He he... ;-)
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Syns også minstemann her er "baby" ennå selv om han er 15 mnd;)))hehehe...Har vel kanskje noe med det at jeg vet at han er siste ungen jeg får og dermed vil holde på den baby tiden lengst mulig...hehehehe
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Hehe...frykter minsta blir babyen for evig her
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Ja, er nok noe med det... Men jeg vil jo ikke at han skal bli en liten bølle som alltid får viljen sin heller - he he. De er veldig ulike typer også da. Eldste er forsiktig og sjenert, mens minste er en tøffing ;-) Tror nok jeg må bli litt mer streng med lillebolla ;-)
De tre gull Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Den mellomste på snart 8 år er babyen min ennå.. Selv om vi har fått en ny baby som er 3 mnd...
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Mine unger er også veldig forskjellige...Jenta mi på snart 4 år er mer alvorlig,uredd,i det hele tatt skikkelig jente også har jeg gutten min da på 15 mnd som er ei solstråle,klåfingra og pysete;))hihihi...Prøver å skjerpe meg nå,men han blir på en måte så liten i forhold til jenta mi;)hihihi
Norwegian by injection Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Mine jenter har kun 13mnd. mellomrom og det er stoooooor forskjell på de! Storesøstera er veldig voksen og ansvarlig....mens lillesøster er mye mere umoden i forhold! Så ja, lillesøster på 8år er min "mellomste" baby. Jeg har også en "baby" på 16mnd. og han kommer alltid til å være babyen til mamma, he he!
Monajenten Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Huff, sånn er det her også. Merker at lillebror har særdeles sterke meninger og et mye større temperament elle storesøster hadde på samme tid. Vet liksom ikke heeelt hvordan jeg skal vende om akkurat det:-s
Peyton Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Ihvertfall her i huset:) Og det er bare 1 år mellom mine gutter, men minstemann slipper nok litt lettere unna med ting innimellom for han er "babyen"(på 4 år..haha!) Bra det ikke bare er her det er sånn!!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 He he, han er sta han også? Utrolig med bursdag til uken..? Tiden har gått fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå