Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns plutselig det er betraktelig mindre liv de siste dagene, er dette vanlig i denne tiden av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg har opplevd det selv. Nå kjenner jeg godt hvordan han ligger, og det skjer gjerne i forbindelse med at han snur seg/skifter leie. Tidligere (før uke 27-28) så ble han veldig rolig i flere dager før han kviknet til igjen. Tok tydeligvis på å endre stilling ;-) Nå sist flyttet han seg bare fra høyre til venstre side, og da var han rimelig stille hele påfølgende dag til han kviknet til utpå kvelden igjen. Nå er han tilbake til normalen.

Alikevel så synes jeg ikke det er noen vits i å gå å bekymre seg, og du er jo også så langt på vei at de helt sikkert tar deg inn til kontroll om du er bekymret. Er jo bare å ringe føden og høre hva de sier. Synes kanskje "flere dager" borger for en sjekk.

Jeg er forøvrig 30+2 i dag.

Skrevet

jeg var selv bekymra foren ukes tid siden,,, lite liv over flere dager, men ikke helt da. men så har han vært veldig aktiv i flere dager nå, idag er han trøtt tror jeg for jeg er ihvertfall stup trøtt pga dårli søvn i natt,,,men var ho jm igår og alt var fint :) er i uke 32 foresten

Skrevet

men det skader ikke og sjekke 1gang for mye da:)

Skrevet

jeg er 30+0 i dag. var en tur på sykehuset julaften siden jeg syntest det hadde vært lite liv ett par dager, men alt var såre vel. tror jeg ble slått ut litt psykisk av å hele tiden kjenne etter liv, rett etter jeg hadde avtalt med jordmor om å komme på sykehuset kjente jeg nemlig mer liv enn jeg hadde gjort på flere dager tilsammen... Var hos legen nå på onsdag, og han sa det var vanlig å kjenne om ikke mindre, så i hvertfall annerledes bevegelser nå siden det blir mindre plass å bevege seg på. jeg ble tatt veldig godt imot på sykehuset, og anbefaler deg å ringe de dersom du er bekymret. det hjalp i hvertfall meg veldig!! lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...