4barns mor Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg hadde eggløsning på søndag, har hatt samleie i denne perioden. Er litt småkvalm, og har hatt løs mage de siste par dagene, føler meg oppblåst i magen og har hatt menssmertelignende murringer nederst i magen. Kan det ha klaffet denne mnd? Er så mange år siden jeg var gravid sist, det var ikke planlagt, så jeg husker ikke helt hvordan dette var.
Helene85 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hei! Ca sånn hadde jeg det også denne gangen:) vært kjempeoppblåst og løs mage.. hadde også litt mensvondt lenge før mensen skulle komme... og den kom heldigvis ikke!
4barns mor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Så det kan hende det klaffet??? )
Helene85 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 kan høres sånn ut ja:) blir spennende da...jeg hadde to laaange uker å vente før testen kunne tas.... og er fremdeles oppblåst og løs mage..ikke særlig behagelig, men men.....
4barns mor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Spennende.. ) Forventet mens neste lørdag..
Helene85 Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 har du en følelse da.... jeg våknet dagen etter vi hadde "gjort det" og tenkte at "nå er jeg gravid" ... følte meg rett og slett gravid...uten å vite hvorfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå