Gå til innhold

Hvilken bil kjører dere?:)


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Bare et nysgjerrighets spørsmål egentlig..:) Litt fordi jeg er så mesunnelig på alle dere som kjører rundt i nye, flotte biler.

Selv har vi en gammel golf stasjonsvogn, 96.modell. Begynner og falle litt i fra hverandre, i tillegg til at den har fri eksos, så den bråker ekstremt mye!! (Dette skal heldigvis fikses i februar!) Men det er veldig flaut! Jeg ønsker meg veldig en ny bil, men det blir desverre ikke med det første, med tanke på finanskrisen og alt det der.

Men jeg håper på at vi skal få det til i juli/august da:)

Hvilken bil anbefaler dere? Trenger en med stor bagasjeplass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte oss ny bil i høst. Da vi fikk Helene så trengte vi en bil som det var plass til to bakovervendte barnestoler, så vi "måtte" ha ny bil... Leste masse tester og da er vel den nye Ford Mondeoen den med aller størst plass. Men den var litt for dyr for oss, så da valgte vi en Mazda 6. Den er også blant de store, i hvert fall når det gjelder bakseteplass... Egentlig tror jeg at drømmen er en Transporter da, men vet ikke om jeg ville like å kjøre den i Oslo sentrum! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Toyota Corolla og er godt fornøyde. har aldri vært noe tull med den. Vi kjøpte den som ny når storesøster ble født for 6 år siden. Lurte på om vi måtte til en litt større bil når lillesøster kom til familien, men foreløpig går det veldig bra, så vi kommer til å beholde den noen år til. Kunne i blannt trengt noe mer bagasjeplass, men generelt sett tror jeg bare man dra med seg flere unødige ting om man har mer plass - fylle bilen gjør man jo uansett hvor stor den er. Det er som med kufferter, det der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en nissan primera 95-modell.

Ikke til å stole på i det hele tatt, starter når den selv vil, og liker ikke vinteren.

Så har lært noen triks underveis, om hva som hjelper, he he

Ikke er det stasjonsvogn heller, men vogna går da i baggasjen likevel :)

Ønsker meg en Mazda 6 stasjonsvogn, må bare vinne på lotto først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tida uten bil:( Men når smaboaren min kjem heim skal vi kjøpe søskenbarne mitt sin bil:) Er en ford sierra kombi kupe 91-modell eller noke i den duren. Sia eg skal ta lappen no så er det nok en helt grei bil:)

Vil ikkje ha helt ny bil enda, vente til eg har fått lappen og hatt den ei stund:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...