Knerten :0) Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Helt utrolig!! Hadde nemlig veldig kort lutealfase og har spottet en del frem til for et par dager siden. Trodde ikke det gikk denne gangen, men billig-strimmelen viste en svak strek og en strek er jo en strek :0) Jippi!!! Håper den lille huleboeren finner seg godt til rette og blir der til uti septemer. Gratulerer så mye til alle dere som også har testet positivt ;0)
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer:) Jeg testet også positivt idag:) Kom litt overraskende. Skulle hatt mensen for tre dager siden, og har virkelig forventet den på grunn av veldige me4nsmurringer...trodde jeg...men er gravid istedetfor:) JIPPI:)
mammaigjen!! Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer!! Vi blir mange i september:)
Septbebis1 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Gattis Tok første test for 2 dager siden. Hadde bestilt noen billig tester på nette, og tok fire stykker tilsammen. Det var sterkes strek når jeg tok den på morgnene. Da er det mest HCG i urinen. Første gang!
Knerten :0) Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Takk for gratulasjonene og gratulere så mye til dere også :0) Ser ut til at det kan bli mange septemberbarn ja. En fin mnd det :0) Jeg testet igjen i dag og nå er streken sterkere. Er så utrolig glad, men samtidig veldig overrasket. Klaffet på 1 pp denne gangen også og det hadde jeg overhodet ikke forventet. Lykke til til dere alle sammen :0)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer så mye. Og lykke til videre i svangerskapet.
*Lykkeliten* Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei! Jeg sku hadd mensen igår egentlig, den 10 jan.. MEN begynte å spotte 4 januar, mørkebrun utflod.. Og om mårran var det litt lyserosa flekker på papiret også. Men det luktet utflod, hehe.. =) Har hatt veldig mye murringer og vondt i korsryggen.. Nå har jeg grå-aktig utflod, skjønner ingenting.. Det er helt utrolig hvis jeg er gravid nå, for vi har prøvd i ett år.. :/ Må kanskje bestille test på nettet, hvis ikke tanta dukker opp.. Gratulerer til alle dere! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå