Gå til innhold

Svak positiv test i dag! Jeg er gravid :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig!! Hadde nemlig veldig kort lutealfase og har spottet en del frem til for et par dager siden. Trodde ikke det gikk denne gangen, men billig-strimmelen viste en svak strek og en strek er jo en strek :0)

Jippi!!! Håper den lille huleboeren finner seg godt til rette og blir der til uti septemer.

Gratulerer så mye til alle dere som også har testet positivt ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Jeg testet også positivt idag:) Kom litt overraskende. Skulle hatt mensen for tre dager siden, og har virkelig forventet den på grunn av veldige me4nsmurringer...trodde jeg...men er gravid istedetfor:) JIPPI:)

Skrevet

Gratulerer!! Vi blir mange i september:)

Skrevet

Gattis :)

Tok første test for 2 dager siden. Hadde bestilt noen billig tester på nette, og tok fire stykker tilsammen. :) Det var sterkes strek når jeg tok den på morgnene. Da er det mest HCG i urinen.

Første gang!

Skrevet

Takk for gratulasjonene og gratulere så mye til dere også :0)

Ser ut til at det kan bli mange septemberbarn ja. En fin mnd det :0) Jeg testet igjen i dag og nå er streken sterkere. Er så utrolig glad, men samtidig veldig overrasket. Klaffet på 1 pp denne gangen også og det hadde jeg overhodet ikke forventet. Lykke til til dere alle sammen :0)

Skrevet

Gratulerer så mye. Og lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Hei! :) Jeg sku hadd mensen igår egentlig, den 10 jan.. MEN begynte å spotte 4 januar, mørkebrun utflod.. Og om mårran var det litt lyserosa flekker på papiret også. Men det luktet utflod, hehe.. =) Har hatt veldig mye murringer og vondt i korsryggen.. Nå har jeg grå-aktig utflod, skjønner ingenting.. Det er helt utrolig hvis jeg er gravid nå, for vi har prøvd i ett år.. :/ Må kanskje bestille test på nettet, hvis ikke tanta dukker opp..

Gratulerer til alle dere! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...