Gå til innhold

Hva er med i sengen til de små?


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Og hva har dere på sengen? Uro, sengekant, sengehimmel?;)

Andrea har med seg 3 bamser i sengen, 2 smokker og en koseklut. Synes det er litt mye og har prøvd og tatt vekk noe av det, men da legger hun seg ned og griner hvis det er borte. Vi hadde sengehimmel på sengen, men den tok vi av rett før jul fordi hun hadde begynt og legge den over fjeset sitt når hun sov (SKUMMELT!). Heheh:) Men vi har fortsatt uro'en og sengekant.

 

Hva har dere andre?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemor ligger på lammeskinn. I tillegg til dyne har hun tre kosedyr og et utall smokker. Alt sammen untatt en smokk kaster hun gjerne på gulvet før hun sovner, men jeg legger det opp i igjen før jeg selv går å legger meg. Når hun våkner på morgenen liker hun gjerne å leke med kosedyrene - hun kan ligger sådan 20-30 minutter før vi trenger å ta henne opp. Ellers ordinær hvit sengekant og en uro høyt over sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på lammeskinn, 4 bamser, en koseklut, sengekant, uro og sengehimmel. Litt mye spør du meg, men hun skal kose med alt. Ligger og prater og ler før hun sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sengekant. Aldri brukt himmel eller uro. Men ho har sånn bamse med hjertelyd og musikk, den har ho hatt i sebga fra dag en:)

Har og learning puppy med seg i senga (fikk til jul). Og en haug me andre bamsa + et lager med smokka og et kose teppe. Har stokke sleepi seng å den er stor, så plass til masse, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi senga full, for poden liker ikke for mye plass rundt seg når han skal sove, he he. Har prøvd å fjerne litt, men da blir det store protester her!!

Så der er masse bamser, puter og diverse små tepper.

Vi har sengekant, uro og sengehimmel.

Han har et koseteppe som han sutter på for å få sove, og en bamse med lue ved siden av seg, som han noen ganger stryker på lua :)

Han ligger på dyna si, og jeg legger optimistisk teppet over han når han har sovna, men det er ikke lenge før det er sparka av. Så av den grunn har vi det litt varmt på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en koseklut her. Vi hadde sengekant en stund, men den har vi tatt vekk. Ser dere alle har den i fortsatt, må en det eller? tenkte han var stor gutt nå så han trengte det ikke.. sjeldent han setter seg fast, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har med seg to kosedyr og en smukk eller tre:) Aldri brukt uro og sengehimmel. Bruker sengekant ennå. Prøvde uten, men syns det ble så "nakent" og ukoselig i senga, så tok det på igjen. Har arvet så mye sengetøy, Sesam Stasjon, bamsetrekk m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi har et utvalg av smokker, og en puma-koseklut som hun holder godt rundt naar hun sovner - saa soett saa soett ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok av sengekanten i går, da den var blitt meget stygg etter minibollas romsteringer.

 

Han har stort sett med seg to smokker, en puddelbamse og ei pute (som han ikke bruker). Og dyne selvfølgelig (som han heller ikke bruker...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene ligger på tisselaken (har hatt noen runder med omgangssyke, veldig kjekt å ha da!). Har tatt vekk sengekanten (etter en av de nevnte rundene med omgangssyke) og ikke satt den på igjen. Men hun har en sammenrullet dyne på ene siden av senga, så da blir senga litt mindre og lunere. Ellers ligger hun i pose og under dyna si. Har en smokk med smokkelenke og en gulpeklut som koseklut. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har sengekanten på enda, tror jeg må få sydd den altså. Lillegutt har vært så rampete at han har dradd i de slik at trådene man knytter fast i sengen har ryki flere plasser :S Ser skikkeli "slapt" ut, hehe :P Kunne ikke tenke meg å fjerne den enda, ser så koselig og fint ut med den på =)

 

Ellers har han med seg kosefilla si, den er med OVER alt. Søt liten sak i mykt velur med et bamsehode på. Den koser han mye med, inntil kinnet og sutter litt på den til han sovner. Så ligger det et drøss med smokker i senga. Dyne og puta har han og, skjeldent det blir brukt dersom lillegutt herjer så at han ender med å sovne oppå dyna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...