-MtG- Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Er ikke vondt eller noe, men pulserende dunking akkurat som om jeg har løpt langt og er utslitt. Synes det er litt ekkelt. Var hos legevakten forrige helg med det samme. Tenkte kanskje det kunne være sv.forgiftning(har termin i dag), men alt var bare bra. Ingen protein og fint og lavt blodtrykk. Synes allikevel det er ekkelt med sånn dunking uten videre. Sitter mellom øra liksom og i tinningene, ikke pannehodepine,
lille je Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Drukket nok vann? Jeg får det sånn hvis jeg drikker for lite.
*TINCO* Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Så kjipt da, tenker du å ta en ny telefon eller? Hadde også vært redd for sv.forgj...
-MtG- Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 Takk for råd, skal prøve å drikke en del vann og se om det hjelper. Nei, er egentlig ikke redd for forgiftning for alt var fint forrige helg, nei helgen før var det, når jeg hadde det samme. Og på kontroll nå på tirsdag var også alt supert. Blodtrykk på 100/70. Lurer bare litt på hva det kan være. Tenk om jeg har en annen skummel sykdom:) Neida, prøver med litt ekstra vann jeg.
mai mammaen til to Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 jeg har hatt det samme i noen dager nå. ble helt sprø av det . jeg har aldri hatt vondt i hodet eller noe før. så skjønte ingenting jeg. gikk over etter to tre dager... jeg merket at det hjalp om jeg snakket. da merket jeg det ikke. men om sønnen min sutret da fikk eg bare mer dunking. kjempe ekkelt
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Nå ble jeg nesten irritert over å se nicket ditt her altså!! Hehe Du skal jo føde nå!!!!! Men over til spørsmålet ditt. Jeg mener også at du bør drikke en del vann. Om det ikke går over, ringer du legen/jordmor. Ikke ta noen risk! Du har tross alt et lite nusk i magen din :-)
-MtG- Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, jeg vil føde!! Etter et stort glass vann og to saftige epler er dunkingen litt bedre, men jeg kjenner den fortsatt. Er så rart, for det er jo ikke vondt heller. Merkelig.
OsloMor Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Ikke bli urolig, det meste går over etter at ungen har kommet, jeg hadde en sånn mystisk sort flekk i synsfeltet mitt de siste ukene. Viftet faktisk med hendene et par ganger i den tro at det var en flue jeg så... Trodde jo jeg hadde svulst på hjernen og det som verre var, men det gikk altså over med en gang ungen var ute. Spis pepperkaker, så kanskje babyen blir lokket ut raskere (selv om jeg ikke akkurat er 100% overbevist;)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå