Gå til innhold

Noen som har blitt gravide selv med lite EL-slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye utflod ifb med EL, men får liksom ikke det EL-slimet alle snakker om. Bare melk- og lotionaktig. Mener at jeg hadde EL slim før jeg fikk datteren min, men etter vi begynte å prøve på nr. 2 finner jeg ikke det dyrebare slimet. Må man ha EL-slim for å få det til, eller holder det med annen type utflod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet lite om dette, men kan ikke huske at jeg la merke til noe EL-slim i det hele tatt sist gang jeg ble gravid. Nå derimot er jeg på evig jakt etter dette EL-slimet.

Skrevet

Neida man må ikke det. Det er helt individuelt det der. Har ei venninne som aldri har merket noe til det slimet, og hun ble gravid på første forsøk. Det er viktigere å ikke stresse enn å ha det rette slimet for å si det sånn. Men DET er lettere sagt enn gjort...:)

Skrevet

Nei, har i alle fall aldri vært sikker på at det er det jeg har funnet. :o)

Skrevet

Skulle ønske det fantes en anti-stresse pille. Den tror jeg hadde blitt tidenes bestselger på BIM;). Lykke til alle dere, med eller uten masse slim;=)

Skrevet

Jeg har prøvd å følge litt med det der sekretet, men de siste par pp'ene så jeg ikke noe til el-slim. Ble gravid likevel :-)

Skrevet

Merker heller ikke til slimet hver mnd.. Har lest en plass at det er en stor fordel å ha naturlig fuktighet der nede,, for det er i dette sædcellene trives best i.. Spytt f.eks. inneholder endel bakterier sædcellene ikke kommer overens med.. Og man skal helst ikke bruke glidemiddel.. Hva gjør man ikke for å få det til! Vi prøver alt =))

Ønsker alle dere masse lykke til på ferden! =)

Skrevet

Dette var godt å høre. Da vi prøvde å bli gravid sist, så hadde jeg ikke satt meg veldig inn i all informasjonen. Da brukte vi glidemiddel hele tiden. Den ene gangen vi hadde samleie litt spontant og ikke brukte glidemiddel satt spiren! Nå bare bruker vi rapsolje eller ikke noe.

Skrevet

Bruker å være forsiktig med spytt også, vil jo bli gravid! Lysta er det heldigvis ikke no feil med lenger.. Slet med lysta par mnd siden, hadde nesten gitt opp hele greia.. Og når vi hadde sex, følte jeg at bare var fordi jeg kanskje hadde el den dagen.. Men nu er det bra igjen. :) Vi har sex fordi vi har lyst og ikke fordi vi må.. Har koas syklus, så jeg aner ikke når jeg har el engang.. Dette er spennende. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...