Gå til innhold

hvor mange av dere har blitt gravid med pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt en enkel pergotime kur og ingen el, nå har jeg tatt en dobbel kur og jeg fikk el :) er det mange av dere som ble gravide på pergo? Hvordan var tiden mellom el og ikm? er det en eller to? :)

er så spent..håper på mange tilbake meldinger.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ble ikke gravid på pergo denne gangen, men forrige gang. Jeg har pcos og har ikke el av megselv.

Jeg gikk på fire enkle kurer uten pause med pergo forrige gang, og fikk el av alle sammen. Men det klaffet ikke før den siste, fjerde kuren.

Jeg husker ikke hvordan lutefasen var, men det ble iallefall bare 1 stk barn utav det, hehe ;)

Håper det klaffet for dere på denne doble kuren :)

Skrevet

ååå.. det er så gøy å høre.. :) ja håper at klaffer denne gangen..

vil gjerne ha flere små historier... :)

Skrevet

Forrige gang ble jeg gravid etter 2 enkle og 4 doble pergokurer eller noe sånn. Denne gangen fikk jeg dobbel kur med en gang og spira satt på første forsøk:) 1 baby begge gangene.

Skrevet

Oi det var mange kurer.kan jeg spørre om det var en grunn for at du fikk så mange? .så godt at det gikk fort denne gangen da.. :)

du har snart termin også.. på valentines dag.. :) så gøy.. Lykke til..

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk så mange, var ikke klar over at noen leger var forsiktige med å gi så mange før etter at jeg var blitt gravid første gang. Eller dvs det var egentlig 2.gangen, for den første gangen jeg ble gravid var det utenfor livmora. Så da hadde jeg en periode med pergo før jeg ble gravid den gangen å. Har bare ikke eggløsning, uten at de har funnet ut hvorfor ikke..

Denne gangen var jeg å tok blodprøve på dag 20 eller noe sånn og da sa de at jeg ikke hadde hatt eggløsning, men det må jeg ha hatt for jeg ble gravid da;) Ikke alltid man kan stole på de legene........

Jepp, termin om 5 "små" uker:D

Skrevet

Hei.

I forrige svangerskap ble jeg gravid på den første pergokuren. Hadde ikke eggeløsning. Fikk tvillinger som nå er 7 år.

Nå er jeg 1 dag på overtid, men ikke pergo denne gangen.

Lykke til håper at det klaffer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...